Beantwoord

NBA 2k22 error.

  • 20 October 2021
  • 19 reacties
  • 748 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik 2k22 speel met mijn vrienden dan wordt ik steeds eruit gegooid. Ik blijf wel gewoon online. Dit probleem speelt zich voor sinds ik ben overgestapt naar t-mobile. Ik heb glasvezel internet en speel op de ps5. Alle portforwarding heb ik al geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 October 2021, 16:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mb30 

Heb je een Zyxel en is de PS5 bekabeld aangesloten op de Zyxel?

Poorten hoef je eigenlijk niet open te zetten voor games omdat UPNP standaard aan staat.

Wanneer je bijvoorbeeld verbind met je mobiele hotspot heb je hetzelfde probleem dan nog?

Hallo @Mb30 

Heb je een Zyxel en is de PS5 bekabeld aangesloten op de Zyxel?

Poorten hoef je eigenlijk niet open te zetten voor games omdat UPNP standaard aan staat.

Wanneer je bijvoorbeeld verbind met je mobiele hotspot heb je hetzelfde probleem dan nog?

Ja zowel bekabeld als wifi. Ik heb een zyxel t-50.

Ik heb mijn ps5 niet verbonden met een mobiele hotspot.

Reputatie 7
Badge +15

@Mb30 

Heb je de mogelijkheid om het eens te proberen verbinden met een hotspot? Dat sluit namelijk uit of het aan de modem ligt of toch niet.

@Waqqas Ik heb dus het zelfde probleem sinds ik ben verhuisd en we tmobile hebben. Ik speel nu sinds een paar weken via hotspot maar de delay is wel zo erg dat het eigelijk niet eens leuk is om te spelen.. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mb30 

Heb je glasvezel en thuis misschien een losse router met VLAN ondersteuning?

Je zou dan eens kunnen proberen die router aan te sluiten ipv de Zyxel en VLAN 300 configureren voor internet.

Voor vele mensen was de Zyxel het obstakel bij NBA en een eigen router was de oplossing.

 @Waqqas glasvezel zijn ze aan het aanleggen dat heb ik nog niet en ik heb ook geen eigen router (ik ben ook totaal niet thuis in die dingen en termen :p) maar wat ik er uit haal is dus eigelijk de enige oplossing is een andere router aanschaffen? en kan dit ook zomaar ,veranderd er dan niks aan mn abbonoment ofzo met tmobile of iets dergelijks krijg ik geen problemen ofzo

Reputatie 7
Badge +15

@leroy013 

Eigenlijk is dat de enigste oplossing zover ik weet.

Een eigen router veranderd niks aan je abonnement en vast bellen zal niet werken via een eigen router. VLAN ondersteunende DSL routers zijn wel te koop maar die zijn er vanaf 50 euro denk ik, indien je bereid bent om deze kosten te maken dan kunnen we je hier op het forum helpen met het instellen.

 

@Waqqas als dat de oplossing is wil ik dat zeker proberen, kan jij mee een router aanraden misschien met een link als dat mogelijk is  van een schappelijke prijs tot en met ongeveer 70 euro alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +15

@leroy013

Heb je verder ook tv en/of vast bellen? Zit je op het nieuwe tv platform of nog op het oude?

TP-LINK Archer V300 AC1200

Dit is een router die anderen op dit forum met hetzelfde probleem hadden gekocht en hiermee was het opgelost.

Tv hebben we ook zo’n kastje bij tmobile vast bellen hebben we niet , ik denk het nieuwe platform? We hebben dit nu een maand of 4

Reputatie 7
Badge +15

@leroy013 .

Op de 1ste foto zie je het oude tv platform en op de 2de het nieuwe.

Ik heb dus precies hetzelfde probleem met 2k22. Ik heb ook Portforwarding geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb zoals in de comment wordt aangegeven de tp link modem net aangeschaft om het probleem te verhelpen. Alleen weet ik niet wat er wordt bedoeld met vlan 300 instelling. Kan ik daarmee geholpen worden. Als laatst kan ik zyxel helemaal ontkoppelen of is het de bedoeling dat deze nog anagesloten blijft?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Frappa2K 

Heb je verder ook tv en/of vast bellen?

Je kan de TP-LINK rechtstreeks op de DSL kabel aansluiten dus de Zyxel weglaten.

Verbind met de TP-LINK en log in op de web interface, klik links op internet en dan op Basic. Hier vink je enable aan, VLAN Tag 300, en connection type Dynamic IP. Pas dit toe en herstart je router eens.

@Waqqas ik heb zojuist de router binnen gehad, het is gelukt om hem te verbinden met m’n pc en ps5 alleen lukt het me niet hem te verbinden met de tv.. ik blijf maar error krijgen. Weet jij hoe ik dit kan oplossen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @leroy013 

Had je het oude of nieuwe tv platform? Zie de foto's in dit topic.

Bij het nieuwe platform heb je dit topic ook nodig :

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/t-mobile-tv-gebruiken-met-je-eigen-modem-324520

Hey @Waqqas we hebben het nieuwe systeem, als ik het goed begrijp moet ik dus die 8 regels overnemen en toevoegen in de nieuwe router 

Reputatie 7
Badge +15

@leroy013 

Ja, mocht het niet lukken dan kan je in dat topic om hulp vragen.

@Waqqas ,

 

Ook heb ik hier problemen met NBA 2k22 ik word ook constant eruit gegooit, ik heb glasvezel en wifi plus van tmobile alleen word ik toch telkens gekickt. Op de mobiele hotspot werkt het goed alleen met vertraging dat is natuurlijk niet fijn. Ik heb overigens een zyxel modem en een router van tmobile wifi plus pakket. Kan ik hiermee een oplossing vinden voor het probleem?

Reputatie 7
Badge +15

@yektagenc 

De enige oplossing is om de Zyxel te vervangen door een eigen router, neem bijvoorbeeld een Asus of Fritzbox of een andere router. Zorg dat de router VLAN ondersteuning heeft.

Vervolgens kan je die rechtstreeks op de mediaconverter aansluiten en VLAN id 300 instellen voor internet in de router, hiermee is het probleem opgelost.