nieuw abonnement koppelen aan account / al bestaand e-mailadres

  • 14 March 2023
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Van het kastje naar de muur

Ik had een abonnement via werk bij t-mobile. Toen dit beëindigde en zelf abonnement nam met nummer behoud leek het mij het handigste om bij t mobile te blijven. Dat blijkt nu meest ingewikkelde keuze, want ben al twee sessies klantenservice, twee Tmobile shops en ”u moet even 48 uur wachten” verder en nog steeds kan ik niet gewoon mijn account koppelen aan mijn e-mail adres en nummer.

Stand nu:

1- het abonnement kan niet worden gekoppeld aan je my-tmobile account. Voor dit abonnement moet je nieuw account aanmaken.

en als ik dat wil doen:

2-dit e-mail adres staat al gekoppeld aan een ander account…

En via de app:

het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen

Kan iemand dit oplossen please, of vraag ik nu teveel?

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Sjoerd07, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjoerd07, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee, ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee. 

Van het kastje naar de muur

Ik had een abonnement via werk bij t-mobile. Toen dit beëindigde en zelf abonnement nam met nummer behoud leek het mij het handigste om bij t mobile te blijven. Dat blijkt nu meest ingewikkelde keuze, want ben al twee sessies klantenservice, twee Tmobile shops en ”u moet even 48 uur wachten” verder en nog steeds kan ik niet gewoon mijn account koppelen aan mijn e-mail adres en nummer.

Stand nu:

1- het abonnement kan niet worden gekoppeld aan je my-tmobile account. Voor dit abonnement moet je nieuw account aanmaken.

en als ik dat wil doen:

2-dit e-mail adres staat al gekoppeld aan een ander account…

En via de app:

het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen

Kan iemand dit oplossen please, of vraag ik nu teveel?

 

Hi, mail naar je gestuurd Tommie

🤞

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjoerd07 ik heb je bericht voorbij zien komen. Ik kan alleen helemaal geen abonnement vinden bij ons met de gegevens die je hebt toegestuurd? Kan je de gegevens nog een keer nakijken? 

Beste Tommie,

ik ben nu paar maanden zelf klant bij tmobile, de bank afschriften gaan prima, en nu ben ik geen klant volgens jou systeem.

ok, mijn gegevens zijn juist

groet

sjoerd
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjoerd07, gaat het om een mobiel abonnement of T-Mobile Thuis Abonnement? Ik kan alleen abonnementen van een T-Mobile Thuis Abonnement inzien namelijk. Als het voor mobiel is zet ik dit graag voor je door naar één van mijn collega's van mobiel. Hoor graag van je terug.

Hi @Sjoerd07 ik heb je bericht voorbij zien komen. Ik kan alleen helemaal geen abonnement vinden bij ons met de gegevens die je hebt toegestuurd? Kan je de gegevens nog een keer nakijken? 

Hi Tommie,

ja gegevens kloppen…en ik bel toch echt via t mobile…sorry maar wordt steeds gekker 

ik kan dus abonnementen niet koppelen aan mail adres omdat dit mail adres nog aan vorige (bedrijfs) contract hangt

 

 

 

Hi @Sjoerd07 ik heb je bericht voorbij zien komen. Ik kan alleen helemaal geen abonnement vinden bij ons met de gegevens die je hebt toegestuurd? Kan je de gegevens nog een keer nakijken? 

Hi Tommie,

ja gegevens kloppen…en ik bel toch echt via t mobile…sorry maar wordt steeds gekker 

ik kan dus abonnementen niet koppelen aan mail adres omdat dit mail adres nog aan vorige (bedrijfs) contract hangt

 

 

 

Ik ga als je mij niet kan vinden wel terug naar tweede t mobile shop anders want had idee dat ik daar te maken had met iemand die wel kon zien wat er aan de hand is..

 

gr Sjoerd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjoerd07, bedankt voor je snelle reactie. Mijn vorige vraag was of je een mobiel abonnement bij ons hebt of een T-Mobile Thuis Abonnement hebt (Internet, TV en vast bellen). Ik kan namelijk voor mobiele abonnementen niks inzien. Kan je mij dit laten weten? 

Reageer