Nieuwe e-mails direct naar prullenbak

  • 27 September 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Waardoor worden in mijn webmail, emails die ik niet gelezen heb naar de prullenbak verplaatst?

De emails staan ongelezen in de prullenbak met als gevolg dat ik ze ook niet in Outlook ontvang.

 


2 reacties

Beste Boris,

Bedankt voor je reactie, de instellingen van belang lijken mij hoofdzakelijk de Serverinstellingen, wel daar heb ik niets ingesteld, zie bijlage. Welke andere instellingen verder van belang zijn zou ik niet weten.

Verder gebruik ik maar één emailadres en geen aliassen. 

Het vreemde is dat het niet met alle emails gebeurt, de meeste emails komen wel in de Postvak in en dan ook bij mijn Outlook. Enkelen emails dus niet en komen ongelezen in de prullenbak.

 

Reputatie 7

Hi @JohnBijl65, thanks voor je bericht en duidelijke omschrijving! Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, zo zie je natuurlijk niet je berichten terug. Het lijkt erop dat de Prullenbak als een prioriteitsmap wordt gezien, waar nu nieuwe e-mail binnenkomt. Ik ben daarom erg benieuwd naar de instellingen die je kan delen in de webmail. Ervaar je dit voor elk e-mailadres/aliassen die je gebruikt? We denken graag met je mee.

Reageer