Beantwoord

Nieuwe Email Aanmaken

  • 8 May 2023
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

Goede avond,

 

Ik heb een tijdje nu T-Mobile voor thuis en ik wil graag een tweede, derde en vierde email adressen aanmaken. Ik zie dit nergens in mijn account erbij staan waar dat ik dit kan doen. Is T-Mobile dit vergeten erbij te zetten of kan ik alleen mijn eerste email adres gebruiken van T-Mobile.

 

Kunt u zo snel mogelijk op mijn bericht reageren A.U.B.

Bedankt.

Met vriendelijke groet,

C.M.P.H. (Dave) van de Laar.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 May 2023, 00:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave van de Laar 

Als je in je account naar meer > WiFi gaat, staat er dan wachten op activatie? Dan is je abonnement nog niet helemaal afgerond maar normaal kan je bij meer > email 4 extra emailadressen aanmaken.

Hallo @Dave van de Laar 

Als je in je account naar meer > WiFi gaat, staat er dan wachten op activatie? Dan is je abonnement nog niet helemaal afgerond maar normaal kan je bij meer > email 4 extra emailadressen aanmaken.

Volgens mij hebben jullie iets fout gedaan op jullie website. Ik zie geen email aanmaken er tussen staan. Kunt u dit bespreken met een van de medewerkers die verantwoordelijk is voor de website en of een andere medewerker van afdeling T-Mobile Thuis.

 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave van de Laar 

Zodra je bent ingelogd in je My T-Mobile account dan moet je eerst op jouw abonnement klikken onder abonnementen, daar zie je bij meer > email instellingen.

Ik ben geen T-Mobile medewerker, gewoon een klant die probeert te helpen.

Reputatie 2

Hallo @Dave van de Laar 

Zodra je bent ingelogd in je My T-Mobile account dan moet je eerst op jouw abonnement klikken onder abonnementen, daar zie je bij meer > email instellingen.

Ik ben geen T-Mobile medewerker, gewoon een klant die probeert te helpen.

 

 Ik zie daar emailinstellingen, maar als ik die aanklik kom ik op een pagina met wifi e.d. en email is er dan niet meer.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrMarcie 

Heb je Thuis ook gekoppeld in de app? Probeer het dan eens via de app of via een andere browser. Normaal moeten je email instellingen daar verschijnen.

Reputatie 2

Hallo @MrMarcie 

Heb je Thuis ook gekoppeld in de app? Probeer het dan eens via de app of via een andere browser. Normaal moeten je email instellingen daar verschijnen.

Ook niet.

Ik wacht wel ff een paar dagen af. Kijken of het dan verschijnt.

Reputatie 2

Ik zit nu aan de lijn met helpdesk, al bijna een half uur. De meneer gelooft me niet en heb ‘m password gegeven uiteindelijk dat hij in mijn account kan inloggen. Vervolgens meld ie mij dat het klopt dat de optie niet aanwezig is, duh.

Ben benieuwd hoe lang ik nog aan de lijn moet hangen voor dat dit opgelost is 😅

[edit]: blijkt bug in systeem. Beheerder gaat het oplossen dus binnenkort zal die optie in mijn overzicht verschijnen. Heeft hij beloofd.

Reageer