Beantwoord

Nieuwe klant T-Mobile Thuis, maar geen inzicht in mijn gegevens.

  • 30 August 2022
  • 21 reacties
  • 311 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Goedemorgen,

Sinds 2 maand heb ik een T-Mobile Thuis abonnement voor internet. Dit abonnement heb ik via breedbandwinkel bij T-Mobile afgesloten. Blijkbaar is het aanmelden van het abonnement wel gelukt, maar is mijn email adres nooit correct doorgegeven door breedbandwinkel.

Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit enige communicatie vanuit T-mobile gehad, geen email, geen brief, geen contract, geen klantnummer... helemaal niets.

Guidion heeft blijkbaar wel mijn email adres correct ontvangen, ik kreeg van hen een email om een afspraak te maken voor de installatie. Dat is ook allemaal goed verlopen, want daarna had ik werkend internet.

Om inzicht te krijgen in mijn gegevens heb ik een My T-Mobile account aangemaakt. Ik heb nooit link ontvangen/gebruikt om mij te registreren bij My T-Mobile, dus gewoon naar de site gegaan en aangemeld met mijn email adres (waarmee ik de aanvraag voor het abonnement gedaan heb).

Ik kan zonder problemen inloggen op dat My T-Mobile account, alleen zie ik daar geen informatie. Geen klant gegevens, geen informatie over mijn T-Mobile Thuis abonnement etc..

Mijn abonnement is nu ruim 2 maand actief, maar ik heb nooit enkele informatie over mijn abonnement ontvangen. Ook kan ik dus ook geen gegevens inzien via My T-Mobile.

Ik zou dit dus graag opgelost zien. Dus een werkende My T-Mobile omgeving met inzicht in mijn gegevens.

Gr,
Niek

icon

Beste antwoord door Boris 30 August 2022, 15:41

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7

Hi @niekgn,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik denk graag met je mee. Heb je wellicht in het verleden al eens eerder een aanvraag gedaan onder hetzelfde e-mailadres? Dan kan het zo zijn dat de My T-Mobile Thuis omgeving is gekoppeld aan een verouderde aanvraag. Je kan dan het beste de twee aanvragen splitsen door bij het e-mailadres te wijzigen. Dat kan je gemakkelijk doen via My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Mocht dit het euvel nog niet verhelpen, laat het ons vooral weten. We staan voor je klaar! 

Hi @niekgn,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik denk graag met je mee. Heb je wellicht in het verleden al eens eerder een aanvraag gedaan onder hetzelfde e-mailadres? Dan kan het zo zijn dat de My T-Mobile Thuis omgeving is gekoppeld aan een verouderde aanvraag. Je kan dan het beste de twee aanvragen splitsen door bij het e-mailadres te wijzigen. Dat kan je gemakkelijk doen via My T-Mobile Thuis: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Mocht dit het euvel nog niet verhelpen, laat het ons vooral weten. We staan voor je klaar! 

Hi Boris,

Ik heb nog nooit eerder T-Mobile gehad, niet thuis en ook geen mobiel. 

Ik zou graag willen dat ik iets kon wijzigen in My T-Mobile Thuis. Het probleem is juist dat er niets gekoppeld is aan mijn My T-Mobile, echt werkelijk helemaal niets.

Er is geen abonnement gekoppeld, mijn eigen klantgegevens zijn niet beschikbaar, ik kan ook mijn T-Mobile Thuis niet toevoegen, Ik kan geen email adres aanpassen.

Reputatie 7

Hi @niekgn,

Thanks voor je duidelijke terugkoppeling! Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Ben je wellicht in de mogelijkheid om een screenshot te sturen van wat je ziet? Op die manier weten we precies wat er speelt. Ik hoor het graag van je! 

Hi @niekgn,

Thanks voor je duidelijke terugkoppeling! Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Ben je wellicht in de mogelijkheid om een screenshot te sturen van wat je ziet? Op die manier weten we precies wat er speelt. Ik hoor het graag van je! 

Hi Boris,

Dit zijn screenshots van de schermen die ik kan zien. Bij “Mijn abonnement toevoegen” kan ik enkel een mobiel abonnement toevoegen. Ik heb geen mobiel abonnement, alleen T-Mobile Thuis.

In mijn openings bericht heb ik uitgelegd wat het probleem is, misschien helpt dat bij het oplossen van het probleem.

Gr,
Niek
 

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @niekgn,

Thanks voor je duidelijke uitleg nogmaals! Ik ben benieuwd of de problemen voortkomen vanuit de issues die wij in dit topic omschrijven: 

Ben je in de mogelijkheid deze nog te doorlopen, mocht je dat nog niet hebben gedaan? Ook ben ik erg benieuwd of je op andere apparaten of een andere browser ook hetzelfde resultaat krijgt. Wil je proberen in te loggen in een incognito-modus? Ervaar je dan nog dezelfde problemen? 

Hi @Boris,

Ik heb het topic doorgelezen, en ook het wachtwoord voor de zoveelste keer maar weer eens gereset (in de wetenschap dat het hiermee niet opgelost is). Ook heb ik ingelogd met andere browsers en met andere aparaten,  ook in een incognito-modus. Overal hetzelfde probleem.

Het topic beschrijft de situatie van klanten die in hun My T-Mobile Mobiel account terccht komen, terwijl ze graag in hun My T-Mobile Thuis account willen inloggen.

Dat kan bij mij niet het geval zijn, ik heb in mijn leven nog nooit een T-Mobile Mobiel abonnement gehad.

Ik ben voor het eerst in mijn leven een nieuwe T-Mobile Thuis klant, ik heb geen andere/oudere accounts. Ik wil gewoon graag een werkende My T-Mobile Thuis omgeving.

Heb je toevallig mijn openings bericht helemaal gelezen?

 

Gr,

Niek

Reputatie 7

Hi @niekgn,

Dank voor je terugkoppeling! Momenteel zijn we bezig om beide omgevingen onder één kap te brengen, waardoor er issues kunnen ontstaan met het ophalen van de gegevens, ook in jouw geval. Omdat wij aan de achterkant alles goed zien staan, is het in onze omgeving niet te reproduceren. Wil je mij het e-mailadres en wachtwoord toesturen waarop je nu inlogt? Dit kan het beste via een privébericht. Wanneer wij het probleem kunnen reproduceren, kunnen we het beter inzichtelijk maken waar het precies misgaat.

Hi @niekgn,

Dank voor je terugkoppeling! Momenteel zijn we bezig om beide omgevingen onder één kap te brengen, waardoor er issues kunnen ontstaan met het ophalen van de gegevens, ook in jouw geval. Omdat wij aan de achterkant alles goed zien staan, is het in onze omgeving niet te reproduceren. Wil je mij het e-mailadres en wachtwoord toesturen waarop je nu inlogt? Dit kan het beste via een privébericht. Wanneer wij het probleem kunnen reproduceren, kunnen we het beter inzichtelijk maken waar het precies misgaat.

Hi Boris, 

Ik heb je mijn inlog gegevens gestuurd. 

Hopelijk komen we nu eindelijk tot een oplossing. 

Gr,

Niek 

Hi @Boris ,

Heb je kunnen vinden waar het mis gaat?

 

Gr,

Niek

Hi @Boris ,

Is er al meer informatie?

Gr, 

Niek

Hi @Boris ,

Is het inmiddels gelukt het probleem te reproduceren?

 

Gr,

Niek

@Boris ?

Reputatie 7

Hi @niekgn, excuus dat een eerder antwoord is uitgebleven. Ik ga dit graag met je oppakken via de privéberichten. Spreek ik je daar verder? Wel zo fijn aangezien er privégegevens besproken worden. 

Hi @niekgn, excuus dat een eerder antwoord is uitgebleven. Ik ga dit graag met je oppakken via de privéberichten. Spreek ik je daar verder? Wel zo fijn aangezien er privégegevens besproken worden. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met de benodige gegevens.

Gr,

Niek

@Boris ?

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Is hiervoor al een oplossing?

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Is hiervoor al een oplossing?

@Sim0ne Het probleem is nog niet opgelost. Ik zou er ook niet van uitgaan dat dit snel opgelost wordt. Ik ben hier al meer dan een maand mee bezig en er is nog geen enkele vooruitgang, of uitzicht op een oplossing.

Het lijkt een extreem ingewikkeld probleem te zijn.

@Boris ?

@Boris?

 

@Boris ?

Reputatie 7

Hi @niekgn, ik zie dat er iets mis is gegaan bij het verzenden van mijn bericht. Ik spreek je graag per direct verder in de privéberichten. Nogmaals mijn excuses! Dit is absoluut niet de bedoeling geweest.

Reageer