Beantwoord

nieuwe modem

  • 5 December 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

 

Goedeavond,

 

Is het mogelijk om mijn huidige Huawei in te ruilen voor een moderne modem?

Wifi valt regelmatig uit, ondanks extra wifipinten. Met de dag wordt de verbinding alsmaar slechter.  

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 5 December 2022, 22:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Suhaynis, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb meteen het Huawei modem omgeruild voor een Zyxel T-50 zodat je dadelijk geen problemen meer zult ondervinden. Het Zyxel modem wordt binnen  vijf dagen bezorgd; de track&trace-code ontvang je binnen enkele dagen in je e-mail zodat je de bezorgstatus te allen tijde in de gaten kunt blijven houden.

Zodra het Zyxel modem aangesloten is, mag je de Huawei naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. 

Alvast veel plezier toegewenst! 😄

 

Goedenavond @Suhaynis. Wacht even op de reactie van een moderator hopelijk kunnen ze je verder helpen zodat je probleem snel is opgelost!

🍀
 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Suhaynis, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb meteen het Huawei modem omgeruild voor een Zyxel T-50 zodat je dadelijk geen problemen meer zult ondervinden. Het Zyxel modem wordt binnen  vijf dagen bezorgd; de track&trace-code ontvang je binnen enkele dagen in je e-mail zodat je de bezorgstatus te allen tijde in de gaten kunt blijven houden.

Zodra het Zyxel modem aangesloten is, mag je de Huawei naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. 

Alvast veel plezier toegewenst! 😄

Reageer