Beantwoord

Nieuwe modem bij abonnement van 1000mb/s

  • 1 November 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Enige tijd geleden ben ik verhuisd. Op het nieuwe adres wederom voor t-mobile gekozen, maar glasvezel snelheid viel erg tegen. Upgrade gedaan naar 1000mb/s. Maar dit hielp niets. Wel direct hogere tarieven, en mijn 6 maanden korting kwijt. Mogelijk biedt een nieuwe modem een oplossing. Ik zit nog met een oude Huawei. Terwijl jullie nu de Zyxel aanbieden. Na ruim 15 jaar mobiel en 5 jaar thuis zou ik het ook wel eens mooi vinden een upgrade te ontvangen zodat ik kan genieten van betere snelheden. De snelheid van de glasvezel verbinding is ronduit onstabiel op dit adres (zowel bekabeld als wifi, het ligt duidelijk aan de bron). Is daar wat aan te doen?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 November 2022, 10:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PascalU 

In principe zou de Huawei ook prima moeten werken qua WiFi en bekabeld internet maar als je bijvoorbeeld alleen internet of internet en tv (nieuwe platform) hebt dan is de Zyxel-T50 wel de betere keuze omdat je dan van alle 4 de LAN poorten gebruik kan maken. Met de Huawei zijn dat er maar 2 als je niet meer op het oude tv platform zit.

Maak je verder alleen gebruik van de Huawei router of heb je hier ook nog eigen apparatuur achter aangesloten?

Heb je verder ook al eens een fabrieksreset uitgevoerd?

Reageer