Beantwoord

Nog een keer glaszevel vaste internet besteld maar tot nu geen reactie

  • 5 May 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Hi,

 

ik stuur nog een keer als ik heb nog een keer glaszevel vaste thuis internet van jullie besteld . Hoewel tot nu geen reactie ontvangen, alleen dat in mei-juni de glaszevel komt langs in mijn buurt. Maar een maand geleden jullie mailtje zei dat in april moest dat komen . Ik heb nog steeds geen internet , ik betaal elke week 20 euro’s om internet in mijn mobiel te hebben, en in mijn mobiel abonnement jullie hebben mijn bedrag verhoogd naar 62 euro’s vanwege deze probleem. 
 

ik wil graag een spoedige oplossing van jullie alsjullieblieft

icon

Beste antwoord door eric 5 May 2023, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het aanleggen van glasvezel in een wijk is een vrij uitgebreidt project wat door vergunningen, boringen en dan het afmonteren in duizenden huizen best veel tijd in beslag neemt. Zeker als de woning  zich in een appartementencomplex bevindt kan dit zo een jaar duren.

De planning die wordt afgegeven kan dus worden ingehaald door externe omstandigheden of personeel gebrek. 

Tot zover de uitleg, op zich is het goed dat je de aanmelding hebt gedaan, dan wordt jouw huisadres in iedergeval meegenomen met de eerste rollout. Dat je 20 euro per week betaald voor mobiel internet klinkt vrij veel. Je zou een Tele2 abonnement kunnen overwegen wat 25 euro per maand kost voor unlimited data (10 Gb per dag + bundelboosters) en wat ook in een maandelijks opzegbare variant beschikbaar is!

Ja ik weet dat over tele2 maar zij hebben een Nederlandse passport/rijbewijs nodig en ik heb deze niet. Dus ik kan niet verder gaan. Kunnen jullie me hulpen om een maandelijks abonnement te bieden?

Reageer