Beantwoord

Nog geen creditnota ontvangen voor retourgestuurde modem en tv box

  • 2 April 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Beste T-Mobile Thuis,

mijn apparatuur heeft maanden rondgezworven bij de post, en is weer aan mij teruggestuurd en nu heb ik wederom naar t-mobile teruggestuurd, waarbij mij door t-mobile verzekerd werd dat ik een creditnota zou krijgen van 165 EURO. Ik begrijp niet dat ik hier vervolgens zelf achteraan moet, omdat de apparatuur al weken geleden bij T-Mobile is aangekomen.  Zie tracking code 3SLFVZ499879833;

Wanneer krijg ik mijn centjes terug, T-Mobile?

Met vriendelijke groet,

A.K.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 April 2022, 15:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Andreoid, welkom op de Community!

Het is inderdaad niet netjes dat er nog geen vergoeding aangemaakt is ten aanzien van de geretourneerde apparatuur. Ik kan niet direct zien waar het misgegaan is, maar ben bang dat het een vergissing is geweest waardoor de creditnota nooit aangemaakt is. Ik ga dit nu alsnog direct rechtzetten. Morgen zal je een e-mail ontvangen met het bewijs van de vergoeding. Het te vergoeden bedrag à € 165 zal op een creditfactuur overgemaakt worden op jouw rekeningnummer. Dit is doorgaans binnen 32 dagen na de goedkeuring van de vergoeding - de credit-afdeling is morgen weer aan het werk en zal het stante pede goedkeuren zodra ze online zijn. Sorry voor het misverstand en dat je hier zelf achteraan moest gaan, dat is op z'n zachtst gezegd zeker niet netjes inderdaad.