Beantwoord

Nog steeds geen creditnota ontvangen

  • 25 August 2022
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Rond 20 juli bleef ik maar sms'jes ontvangen dat ik nog geld moest betalen, dit voor een abonnement dat onterecht door jullie was stopgezet en ik van ellende een nieuwe moest afsluiten. Toen was er ook nog eens 15 euro afgeschreven en moest ik er nog 9 euro bovenop betalen. Na chat contavt zou er een creditnota aangemaakt worden en zou ik de 23 euro terug krijgen, maar hier nog niets van gezien. Het is ook niet verrekent met mn nieuwe factuur. 

 

Huidige postcode: [Moderator edit: privégegevens verwijderd]

Oude: [Moderator edit: privégegevens verwijderd]

Ik wil nu eindelijk eens dat het gezeik met dat oude abonnement klaar is.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 August 2022, 12:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ntosch, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat je het aangeeft, zo kunnen we je meteen helpen en alles verduidelijkt wordt. Ik zie op het inmiddels stopgezette contract inderdaad een nog openstaande vergoeding staan. Deze staat vermeld op de factuur van augustus en aangezien dit een eindfactuur betreft, zal het bedrag op jouw rekening worden gestort. Een overboeking van nog te betalen vergoedingen wordt altijd 32 dagen na de laatste factuurdatum in orde gemaakt. Met inachtneming van de transactietijd tussen banken, betekent dit voor jou dat het bedrag uiterlijk eind september/begin oktober op je rekening zal verschijnen. 

Onderstaand een screenshot van de augustus factuur waarop de min-bedragen, c.q. de vergoeding(en), genoemd staan:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ntosch 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Reageer