Beantwoord

ODF neemt E-Fiber over

• 3 May 2022
  • 4 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Vandaag is bekent geworden dat Open Dutch Fiber, E-Fiber overneemt. E-Fiber is op dit moment bezig met het uitrollen van glasvezel in mijn gemeenten. Supertof maar een grote provider ontbreekt nog.

Nu ODF alle activiteiten overneemt is het de verwachting dat T-Mobile ook in mijn gemeente (de Hoeksche Waard op het E-Fiber (straks ODF) netwerk te vinden zal zijn. Mijn vraag is eigenlijk oer wanneer?

Ik moet binnenkort laten weten of ik glasvezel ga afnemen. Dus ik vraag me af of ik ook bij T-Mobile terecht kan. 

https://opendutchfiber.nl/nieuws/open-dutch-fiber-vergroot-glasvezel-footprint-met-overname-e-fiber

icon

Beste antwoord door eric 3 May 2022, 18:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Er moet altijd nog wel het e.e.a. geregeld worden na zo'n overname. Eerst die hele bedrijfsovername en dan de de technische implementatie op de ODF systemen. Dat zal heel wat tijd in beslag nemen. Zodra jouw postcode in de T-Mobile check een positief resultaat geeft zijn de lijnen te bestellen. Verdere informatie over wanneer dit zal zijn ontbreekt hier, en bij alle andere nieuwe gemeenten waar ODF start en kan dus niet door moderators gecommuniceerd.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @stefan.1997,

Leuk om te horen dat we een stap dichterbij een gezamenlijke glasvezelverbinding zijn! 😃

Eigenlijk sluit ik mij volledig aan bij het sluitende antwoord van @eric. Hoewel de eerste stap gezet is zijn er nog een hoop stappen te gaan. Ik hoop dat er snel schot in komt!

Is er al bekend wanneer T-Mobile beschikbaar komt op het netwerk van e-fiber?

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Gercor34,

Wij staan net als jou te popelen om gebruik te kunnen maken van het netwerk van E-Fiber! 🙂 

Jammer genoeg heb ik nog geen verdere informatie over een versterkte samenwerking en ik verwacht dat dit minimaal nog een aantal maanden of zelfs nog een stuk langer zal duren. Zodra ik meer over de versterkte samenwerking weet zal ik het absoluut met je delen in dit topic. Voor nu blijf ik je nog een antwoord schuldig en ik hoop dat Open Dutch Fiber en E-Fiber snel de overname en integratie volledig kunnen afronden!