Beantwoord

Omzetten contract T-Mobile voor thuis

  • 27 January 2022
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

Hi, twee weken geleden heb ik al via mail het verzoek tot overname contract ingediend per 01-03 en alle bijbehorende documenten meegemaild. Tot op heden heb ik nog niets gehoord over dat het verwerkt is of niet. Zou iemand dit voor mij willen nakijken? Klantnummer is XXXX

Groetjes! 

 

Moderator edit: klantnummer verwijderd - plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 January 2022, 17:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CherishHersbach, jouw contract wordt vanaf 1 maart aanstaande overgezet. Geen zorgen, onze collega's hebben dit goed op het vizier en er zal zeker actie ondernomen worden zodra die datum in zicht komt! 😉

Nou super fijn! Dankjewel voor de snelle reactie 😀

Reputatie 7
Badge +16

@CherishHersbach Heel graag gedaan, jij bedankt voor het checken, zo houden we elkaar scherp! 😄 

Een prachtig, zonnig weekend toegewenst en indien je ooit nog ergens tegenaan loopt; de Community is er altijd voor je! 

Hi. Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb begrepen dat de nieuwe contractant nog niks heeft gehoord over zijn overname abonnement, en het gaat nu binnen een week al in. Zouden jullie hem willen contacten? Groetjes Cherish

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CherishHersbach, fijn dat je zo scherp bent! Omdat de contractovername op 1 maart ingaat hebben wij nog geen contact opgenomen met de nieuwe contractant. Daarentegen vind ik het geen enkel probleem om de nieuwe contractant nu al te contacteren. Wil de nieuwe contractant enkel een bevestiging dat wij de nodige gegevens in goede orde hebben ontvangen en dat een contractovername binnenkort plaatsvindt of verlangt de nieuwe contactpersoon nog andere informatie? Ik ben benieuwd!

Hi! Dank voor het antwoord! Ja als er naar hem een bevestiging kan worden gestuurd zou dat heel fijn zijn! 

 

Groetjes Cherish

Reputatie 7
Badge +4

Komt goed @CherishHersbach, ik ga het regelen! Mocht er verder nog iets spelen, geef het gerust aan. Fijne dag nog gewenst. :relaxed:

Thnx Cal! Fijne dag!