Info

Onderhoud in oktober en november (week 41 tot en met week 44)

  • 7 October 2021
  • 7 reacties
  • 4968 Bekeken
Onderhoud in oktober en november (week 41 tot en met week 44)
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk van week 41 tot en met week 44.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 02:00 uur en 06:00 uur. Je kunt dan ongeveer een kwartier lang niet internetten en bellen. Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

 

Wanneer?

Het onderhoud vindt plaats tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. Elke week is er een andere groep aan de beurt. Het onderhoud zelf duurt ongeveer 15 minuten.

Voor wie?

Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week vóór het onderhoud een e-mail ontvangen hebt. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is het voor jou niet van toepassing.

Wat moet jij doen? 

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en eventueel de zwarte Media Converter of witte Optical Network Terminal) nog resetten. Haal deze minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 1

Ik heb alle stappen doorlopen maar mijn vaste telefoon blijft dood. Internet werkt niet ook bekabeld niet. 

Gr Kees

Reputatie 1

helaas geen email ontvangen wel een (UUR!!!) outage gehad. over verbeteringen gesproken, router heeft nog een 2.6 kernel dat sinds 2016 geen patches meer krijgt. misschien tijd dat tmobile hardware gaat leveren met 5.x kernel van openwrt ( en voor de prosumers ook pfsense / sophos xg firewall mogelijk maken) ? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jannie de Wee, welke lampjes branden er op het modem én heb je Glasvezel of DSL thuis? Indien je Glasvezel hebt, reset dan ook eens de Media Converter, dat helpt vaak bij het online komen!

 

Hoi @H.de.W, bedankt voor je feedback, welk modem heb jij? 

Reputatie 3

Hoi,

Hier in Enschede ook al een uurtje of zo geen internet en tv meer.

Ik heb de mediaconverter en het modem gereset, twee keer.

Ik  heb de T50, het derde lampje van links (met wereldbol) brandt rood,

Hier bij mij (Eindhoven) ook al een uur geen internet. Geen wifi, geen TV, geen computer. Er zou in deze regio geen storing zijn.…

 

Reputatie 1

Ik heb een Huawei modem en glasvezel. Alle lampjes branden op het modem. De andere dag deed de vaste telefoon het weer en ook de internet verbinding was er weer.

Reputatie 7

Hoi @Kimmetjuh @Rul ,

Excuus voor het ongemak! Ik zie dat inmiddels de verbindingen zijn hersteld en dat er weer gebruik kan worden gemaakt van de verbinding. Mocht er onverhoopt ergens tegenaan worden gelopen, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar!