Onderhoud in week 21

  • 16 May 2023
  • 5 reacties
  • 912 Bekeken
Onderhoud in week 21
Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


5 reacties

Is er ook een preciezere aanduiding dan “aankomende week”?

Kunnen jullie (niet?) aangeven welke dag? (Of is het iedere dag die week?)

Ik heb zelf ook de mail ontvangen… vandaar de vraag dan denk ik.. 🧐🤦🏼‍♂️

Heeft dit onderhoud/update ook iets te maken met deze (vind ik gekke Software/Firmware versie) ???

 

Reputatie 7
Badge +6

@WautRtjuh Wat dit onderhoud precies inhoudt, weet ik niet. Het lijkt er niet op dat er een firmware-update gaat komen. Ik denk dat dit topic alleen geldt voor mensen die ook een mail hebben gehad waarin onderhoud aangekondigd wordt. Als je deze mail niet hebt ontvangen, vermoed ik dat dit topic niet voor jou geldt.

@WautRtjuh Wat dit onderhoud precies inhoudt, weet ik niet. Het lijkt er niet op dat er een firmware-update gaat komen. Ik denk dat dit topic alleen geldt voor mensen die ook een mail hebben gehad waarin onderhoud aangekondigd wordt. Als je deze mail niet hebt ontvangen, vermoed ik dat dit topic niet voor jou geldt.

Nu ik hier toch ben… kan het kloppen dat de Upload snelheden de laatste X aantal weken bij jullie op z’n gat ligt..? Heb normaliter een down van: ± 750/900 Mb/s en een upload van: ± 60/130Mb/s, 

hoe zou het kunnen dat de up niet boven de 10 komt? 
 

Groetjes!

Reageer