Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16326 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

@Superboos

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

Precies hetzelfde, heb direct een afspraak met de monteur gemaakt.. ook pas 19 december.. het helpt ook guidion te bellen rechtstreeks, kijken of je de afspraak kan vervroegen.. is mij gelukt en het is nu verplaatst naar de 12e.. vooral als je zegt dat er alleen iemand naar de centrale moet om even een “kabeltje te verwisselen” 

Reputatie 2

Inmiddels werkt het bij mij weer goed 🙂 

Hier in Lelystad ook nog steeds geen internet. Je zou zeggen dat ze toch wat gaan doen zo. Als het een keertje probleem is. 

Nee, wij zijn maar een select groepje klanten nog hè. Daar gaan ze niet voor komen in het weekend. Monteur in het weekend is stuk duurder, ook voor de netwerk beheerder. Daar gaan ze morgen weer is rustig naar kijken. 

Reputatie 7
Badge +16

@RTamiz Excuses, dan is het op de één of andere manier misgegaan toen de Community op dat moment problemen had met het inladen van topics - vermoed ik! Ik stuur je meteen een vouchercode toe. 

@RTamiz Excuses, dan is het op de één of andere manier misgegaan toen de Community op dat moment problemen had met het inladen van topics - vermoed ik! Ik stuur je meteen een vouchercode toe. 

Bedankt Jason!

Even een update, ik heb net een monteur van guidion gehad thuis, gestuurd naar de centrale kast van 8223 en inderdaad alle kabels liggen eruit omdat ze een grotere poort hebben aangebracht.. inmiddels bij mij al weer werkend maar heb hem ook doorgegeven veel mensen uit Lelystad zitten met hetzelfde probleem en hoogst waarschijnlijk ligt het dus ook daar aan. 

Reputatie 7
Badge +1

Is dit onderhoud voor alle netwerken of alleen voor het eigen T-Mobile netwerk of ook voor klanten die op het netwerk van KPN (WBA) zitten?

In het verleden bleek namelijk nogal wel eens dat er dan geen onderhoud was aan het WBA net

Ik heb sinds donderdag al geen tv en internet..  al 5 dagen dus niet. En als ik bel weet niemand hoelang het nog gaan duren… enorm slecht dus! Zit zelfs te twijfelen om over te stappen, want vind dit niet normaal.

Het is toch al even na 6:00 en nogsteeds in Lelystad geen internet. Ja modem en mediacoverter van de stroom gehaald en weer aangesloten.

Oh, ik zit ook in Lelystad!

@Superboos

Vanmiddag heb ik contact gehad met een vriendelijke monteur en hij heeft voor mij ook de storing op kunnen lossen!

Ik denk mede dankzij u, er lagen inderdaad meerdere kabels eruit.

En ook postcode 8223

🤷🏼‍♀️ Wie heeft zo'n fout kunnen maken?

Ik zei het van de week al, toen T-Mobile bij mij geïnstalleerd werd, moest de monteur ook naar een 'kast' om het te activeren.

Dit was dus hetzelfde euvel.

Gelukkig is het voor ons, en ik hoop voor veel meer mensen, opgelost. 

Met vriendelijke groet,

Karin

 

 

dat kan zomaar kloppen Karin, ik vertelde de monteur dat ik eerst een afspraak had op de 19e samen met andere maar dat ik met geluk kon opgeschoven worden naar vandaag. 
 

hij ging verder in zijn agenda kijken en zei ja verrek, middelgronden is vlak bij je ? Ik zei ja hoor 😅😅

 

maar goed het probleem was dus onderhoud bij het kastje om het netwerk te vergroten en kennelijk is diegene echt alleen daarvoor gekomen.. alle stekkers lagen eruit.. maar gelukkig dan maar dat wij weer online zijn 🥳🥳

Goedemorgen,

Sinds vanochtend geen verbinding meer met internet en blijft internetverbiningslampje lampje op de modem rood branden.

ik heb opnieuw opgestart, stekker eruit gehad. Maar niks lijkt te helpen.

Gisteravond waren en geen problemen en nu na het onderhoud doet ineens niks het meer.

Wij hebben geen tv box, alles loopt over een apple tv met de t-mobile thuis app. Thuiswerken gaat nu ook niet vandaag. 

Kortom help!

Ook Lelystad toevallig?

Reputatie 7
Badge +16

De verbindingsproblemen op Internet, TV en Vast Bellen staan los van het issue dat ontstaan is, vermoedelijk, vanwege de afgelopen onderhoudsronde. Wanneer je helemaal geen verbinding hebt, verwijs ik je graag door naar het algemene topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

We hopen spoedig met een update te komen!

Reputatie 1

De verbindingsproblemen op Internet, TV en Vast Bellen staan los van het issue dat ontstaan is, vermoedelijk, vanwege de afgelopen onderhoudsronde. Wanneer je helemaal geen verbinding hebt, verwijs ik je graag door naar het algemene topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

We hopen spoedig met een update te komen!

1 normaal hebben we geen storing en werkt alles prima (ja, ik ben een tervrede klant)

2 jullie doen gepland onderhoud

3 na het onderhoud werkt opeens niets meer

Dan zou ik ook de conclusie trekken dat het los staat van het onderhoud 😵

Goedemorgen! Hier in Amsterdam oost is om 05:51 uur de verbinding met T-Mobile weggevallen. Na een aantal keer de mediaconverter opnieuw te hebben opgestart is de verbinding terug. Toegang tot internet is niet stabiel. Televisie werkt wel in de browser, niet in de app op mijn telefoon.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @HelmerA en @D. Pot ,

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

Reputatie 2

Hier werkt het internet ook niet in Elburg via fiber. 

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

Hier werkt het internet weer (Lelystad)

Reputatie 2

Tv kastje Amina reageerde niet op aanzetten met afstandsbediening, na opnieuw opstarten wel met dezelfde ssl error melding (postcode 3705 (Zeist)).  Op ‘yes’ gedrukt en werkte weer. Lag er weer uit na 1 uurtje dus niet stabiel. WiFi geen problemen. 

~Nu rond 10 uur weer eruit..

Mag hopen dat dit goed opgelost wordt (nadat ik tot gisteren1 ½ week zonder WIFI en TV zat voor overstap naar glasvezel die niet goed doorkwam)..

Wij kunnen nog steeds geen internet en Geen tv kijken ook werkt de huistelefoon niet we hebben de modem van het het stroom gehaald niks werkt

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Reputatie 7

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.