Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16325 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7

Hi @RTamiz, merci voor jouw melding! Jeetje, ik had gehoopt dat je probleemvrij zou zijn na het bezoek van de monteur. Excuses dat de afspraak zonder reden is afgezegd, want zo hoort het zeker niet te gaan. Jouw issue valt niet onder het euvel in Lelystad, maar de exacte oorzaak durf ik niet met je te delen. Dit wordt met je gedeeld tijdens het monteursbezoek. Ik zie gelukkig dat de afspraak nu voor vrijdag staat. De monteur gaat er alles aan doen om het probleem te verhelpen. Geef je hier vrijdag aan of je weer online bent? Dan maak ik namelijk meteen de vergoeding voor jou in orde. 

Ik begrijp jouw vraag waarom er geen melding staat over Lelystad in het algemene topic en geef je daar graag kort wat toelichting over. Dit is afhankelijk van de impact of de melding in het topic komt te staan. Zo komen lokale problemen er bijvoorbeeld niet in te staan. Vaak proberen wij lokale problemen dan door te geven via de My-omgeving, zodat men hier toch van op de hoogte is. 

 

Inmiddels al meer dan twee weken zonder internet (vanaf 29-11). T-Mobile heeft nog steeds geen update :-( We mogen ook niet opzeggen. Het liefst willen we ook niet opzeggen, maar het begint wel erg lang te duren. Hebben jullie hier al enige indicatie? Moet er niet een monteur komen? Hoelang is het nog wachten? Hoor het graag.

Ik heb ook nog steeds geen tv/internet in lelystad 8226 en ook al meerdere keren opnieuw opstarten gedaan zonder succes 

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!

Fijn dat u tijd hebt vrijgemaakt om me te voorzien van deze informatie. Heeft. Heeft vrijgemaakt. Ik ben blij voor alle mensen dat, uk ben he  i , …

 

Ik ben heel blij voor alle mensen nsallll mijn backspace functioneert niet naar behoren! ... als ik erop klik llll komt er een streepje. Net een barcode. Maar ik ben blij dat iedereen weer internet en tv kan kijken. Fijne dag gewenst voor u allen. Tot horens! Ooflllll .... of tot sprekens*

 

- Bert Blubvis

Postcode 3772 Barneveld wel internet maar geen TV sinds 01:00u ongeveer. 

 

Hier heeft het even gewerkt, nu weer offline (internet). Postcode 1852.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sixpacknl, zou je TV Box kunnen herstarten, alsjeblieft? De vorige herstart was van vóór het herstelmoment. Hierna zou het weer moeten werken!

Dat is ook de reden waarom ze er niet zo’n haast mee hebben. De impact is lokaal. Want ik zit nog steeds zonder internet. Al bijna een week. Je wordt door elke medewerker met een kluitje in het riet gestuurd, met algemene klantenservice termen. Snap ik, is het werk. Kunnen zij niks aan doen. Maar met een concrete update komt niemand. Ik wacht wel tot vrijdag tot de monteur komt. Tot die tijd heb ik er niet zoveel verwachting meer van. 
Ik snap heus dat niet alles binnen 24 uur op te lossen is. Alleen laat dan krachttermen zoals, we hebben ze aangestuurd, ze gaan keihard aan de slag, spoedig etc, achter wegen. Eerlijkheid is fijner. Zoals: ‘we hebben t gemeld maar we verwachten geen oplossing voor t weekend en pas eventueel in de loop van volgende week.’ Snap wel dat je de monteurs geen onregelmatigsheidstoeslag in t weekend gaat betalen, voor natuurlijk een lokaal probleem. 

UPDATE: eerder gerapporteerde storing in postcode gebied 1222 opgelost. Niet ondanks of dankzij T-Mobile: storing lijkt vooralsnog ongerelateerd te zijn aan nachtelijke update van 8/12 01:00 - 06:00 uur. 

Helaas, ook hier weer geen internet

Dat is ook de reden waarom ze er niet zo’n haast mee hebben. De impact is lokaal. Want ik zit nog steeds zonder internet. Al bijna een week. Je wordt door elke medewerker met een kluitje in het riet gestuurd, met algemene klantenservice termen. Snap ik, is het werk. Kunnen zij niks aan doen. Maar met een concrete update komt niemand. Ik wacht wel tot vrijdag tot de monteur komt. Tot die tijd heb ik er niet zoveel verwachting meer van. 
Ik snap heus dat niet alles binnen 24 uur op te lossen is. Alleen laat dan krachttermen zoals, we hebben ze aangestuurd, ze gaan keihard aan de slag, spoedig etc, achter wegen. Eerlijkheid is fijner. Zoals: ‘we hebben t gemeld maar we verwachten geen oplossing voor t weekend en pas eventueel in de loop van volgende week.’ Snap wel dat je de monteurs geen onregelmatigsheidstoeslag in t weekend gaat betalen, voor natuurlijk een lokaal probleem. 

Wij hebben vanaf vorige week donderdag geen internet ect in Lelystad . Er is wel gemeld dat de monteur moet komen maar tot op hede nog geen afspraak. Wat ook belachelijk is. Tig keer gebeld naar klantenservice. Wat je zegt je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Maar nog niet echt concreet. We worden ook niet echt op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Het enige wat de 1 heb gezegd dat er een breuk in de glasvezel kabel zit en dat kpn er boven op zit. Nou merk er niks van helaas. Thuiswerken wordt het ook niet. Om steeds maar kantoor te rijden ga ik ook niet doen. Gezien de koste. Dit kan je niet maken dat je zolang zonder zit. En niets laat horen. 

Postcode 8921 nog steeds geen internet, zo jammer dit..

Goedenavond, mijn optische glasvezel verbinding thuis is zojuist verbroken, WiFi werkt goed, en nadat ik de zelfdiagnosestappen op de T-Mobile-website heb gevolgd en erachter ben gekomen dat het probleem buiten het huis ligt, moet ik de klantenservice bellen voor hulp.  Maar is de klantenservice alleen op dinsdag beschikbaar?! Ideeën?

Had eerst wel internet. Kon ff thuiswerken. Maar nu ligt alles weer uit. Gaat goed zo! Not.  Heb de modem ondertussen al 2x gereset. Helpt ook niet. 

Pc: 8223 

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond, mijn optische glasvezel verbinding thuis is zojuist verbroken, WiFi werkt goed, en nadat ik de zelfdiagnosestappen op de T-Mobile-website heb gevolgd en erachter ben gekomen dat het probleem buiten het huis ligt, moet ik de klantenservice bellen voor hulp.  Maar is de klantenservice alleen op dinsdag beschikbaar?! Ideeën?

Als dit morgen nog zo is kun je beter even een eigen topic starten. Geef dan wat details over wat voor stappen je al hebt gezet en wat er allemaal is gebeurd. Dan wordt je daar verder geholpen.

😓 opnieuw dezelfde storing ..…

8223ZM 

Ik weet niet welk onderhoud er gepleegt wordt maar 4 weken geleden werd mijn internet verbinding er langzaam van de max50 mbps die ik zou moeten hebben tot 15mbps of nog veel minder. En ineens opvrijdag en zaterdag 22/23-12-22 in eens volle bak en een dag later weer 5mbps. Als een nieuw modem gehad diverse medewerkers die mijn netwerk hebben nagekeken hebben. Een bedrijf die een monteur aansturen niet eens op hun eigen computers kijken hoe een klant zijn afspraak wil hebben en maar gewoon wat doen. En nu moet er weer een monteur komen van guidion. Ik heb er een hard hoofd in dat ik ooit nog fatsoenlijk internet krijg van T-Mobile

 

mvg ronny

@Superboos 

Goedemorgen, heeft u ook weer dezelfde storing? Geen internet, tv, vast bellen.☹

8223

Mvg Karin

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ronnygeeninternet, top dat je hier een reactie voor plaatst, ik help je graag! Ons vermoeden is dat het niet helemaal goed gaat met de aansluiting zelf, de bekabeling, of het modem. Daarom hebben wij de monteur van Guidion voor je aangestuurd en de monteur zal ook reserve bekabeling en apparatuur bij zich hebben. Ik kijk uit naar de komst van de monteur, ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen!

T-Mobile  gebeld, vriendelijke man aan de telefoon gehad, maar hij kon helaas niet zeggen wanneer de storing  verholpen zou zijn.

Opnieuw afwachten 🙈 

Dit bezorgt mij best veel stress en uiteraard ongemak.

Gelukkig heb ik mijn geliefde 'oude' Nokia prepaid mobieltje nog, maar die moet ik nu ook weer opwaarderen.

Kost stress én geld!

2 van zulke storingen, zó kort achterelkaar.🤔

Vreemd...zeker wanneer je weet dat er vorige keer veel kabels eruit lagen in de 'kast'.

Geen idee hoe zo'n kast er uitziet.

Ik hoop van harte dat er snel een monteur daar naar toegaat.

Leve het glasvezelnetwerk! Not.

Mijn postcode is 8223ZM

Beste @Cal er is al een nieu modem gekomen. En er zou al een monteur zijn gekomen maar guidion had niet in hun online agenda gekeken. En ik zie het heel somber in dat ik in het nieuwe jaar nog geen internet van jullie heb. Maar 1 voordeel heb ik jullie zijn niet de enige aanbieder en deze maand doe ik niet afrekenen. 
 

mvg Ronny

Reputatie 7
Badge +7

Hallo@robbietobbie ,

Het is niet de bedoeling om je probleem in meerdere topics te uitten.
Zie hiervoor de huisregels: Hoe gaan wij met elkaar om
Dit voorkomt verwarring en je wordt er echt niet eerder mee geholpen

De moderators reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst in je eigen topic: T50 vervangen door T54

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ronnygeeninternet, geen zorgen, de monteur zal ook zeker een blik werpen op de internetaansluiting! Sorry dat dit niet al is opgelost, het liefst zag ik je ook al zorgeloos genieten van het internet. Dit gaat absoluut goed komen!

Gelukkig komt er morgen een monteur i.p.v 27 december.

Hopen dat hij de storing snel kan oplossen.🍀

Hetzelfde euvel als vorige week donderdag, alles ligt eruit.

Hope and Pray 🤗

Postcode 8223

@Superboos

Goedemorgen, heeft u ook weer dezelfde storing? Geen internet, tv, vast bellen.☹

8223

Mvg Karin

Hey Karin, nee bij mij niet. Internet is gewoon werkende, tv heb ik niet gekeken.. kijk niet zo veel ernaar. Maar tot zover geen problemen. 
 

Al zijn onze huizen wel heel dicht bij elkaar, ik denk dat iemand heeft staan prutsen met je poort in de centrale kast. Kan me niet voorstellen dat je nu ineens een glasvezel storing hebt…