Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16326 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 2

Ik heb “alleen” de tv error (6301) en de router en tv box (animo) al meerdere keren reset. Uiteraard helpt dat niet, anders zou ik hier geen bericht plaatsen. 
internet werkt wel en geen enkel ander apparaat geeft aan een probleem met een certificaat te hebben.

hebben jullie soms gehoord dat ik laatst tegen iemand zei hoe fijn het is al zo lang storingsvrij te zijn?😅

 

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.

YES,….werkt weer.

 

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Reset van het modem en media converter heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds de melding en moet op yes klikken om TV te krijgen en bij wisseling van zender na een tijdje opnieuw.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Reputatie 1

Ook alle TV ANYWHERE APPS VOOR APPLE TV, IPAD EN IPHONE WERKEN NIET MEER. HET BEVEILIGINGSCERTIFICAAT IS NIET VERTROUWD MELDING EN DAARNA OP ALLE ZENDERS ER IS IETS MIS GEGAAN 70007.

Gaan jullie dit ook oplossen!

Reputatie 1

@TMTV 
Vandaag ook last van de 25009 melding. Vannacht is er schijnbaar ook onderhoud geweest.
Speelt dit probleem weer of moet ik nog iets doen om dit op te lossen?

Reputatie 7

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Reputatie 2

Tv kastje Amina reageerde niet op aanzetten met afstandsbediening, na opnieuw opstarten wel met dezelfde ssl error melding (postcode 3705 (Zeist)).  Op ‘yes’ gedrukt en werkte weer. Lag er weer uit na 1 uurtje dus niet stabiel. WiFi geen problemen. 

~Nu rond 10 uur weer eruit..

Mag hopen dat dit goed opgelost wordt (nadat ik tot gisteren1 ½ week zonder WIFI en TV zat voor overstap naar glasvezel die niet goed doorkwam)..

Hier werkt het internet weer (Lelystad)

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

Reputatie 1

Hier in Lelystad (8242) kan de verbinding zojuist weer terug.

ik heb weer internet.

 

nog nog even horen waarom het zo lang heeft moeten duren

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Reputatie 3

@Jason @soepkip67 ,

Herstarten van alles levert geen oplossing. Maar dat had ik ook niet verwacht want het is het standaard T-Mobile antwoord als jullie niet weten wat er aan de hand is en jullie geen oplossing weten. 

Graag zsm oplossen.

Aanvulling: het lijkt weer te werken na 3x certificaat fout te accepteren. 

Te vroeg gejuicht!!!! Zelfde ellende als ervoor. 

Reputatie 2

Hier werkt het internet ook niet in Elburg via fiber. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @HelmerA en @D. Pot ,

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

Goedemorgen! Hier in Amsterdam oost is om 05:51 uur de verbinding met T-Mobile weggevallen. Na een aantal keer de mediaconverter opnieuw te hebben opgestart is de verbinding terug. Toegang tot internet is niet stabiel. Televisie werkt wel in de browser, niet in de app op mijn telefoon.

Ook in raalte. Wel internet.

 

Ook in Rotterdam 3059, glasvezel. Wel internet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

Ik wil mijn Warzone spelen 😭

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

>>»

no internet connection since morning 

fibre optic connection

postcode - 1187

since we work from home it is a mess

please fix the issue soon….!!!!!!

Postcode 8226 (Lelystad) geen internet.