Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16326 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 


Hi Lisa, word het probleem dan opgelost of moet ik aan de telefoon zitten met tmobile of een afspraak met de monteur te gaan maken ? 
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RTamiz, je dient de Unlimited Internet voucher wel eerst te activeren voordat deze ingaat. Dit kun je doen door met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart de vouchercode per sms te sturen aan 2244. Na ongeveer vijf tot tien minuten ontvang je dan de activatiebevestiging. Zodra de voucher geactiveerd is, kun je zeven dagen lang onbeperkt gebruikmaken van een onbeperkte databundel.

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Inderdaad zeer apart.. en er wordt ook totaal niet goed over gecommuniceerd. Zet het in het nieuws oid. Nu weten veel mensen niet waar ze aan toe zijn. En als ik zo de reactie van Aschurer hierboven lees, word ik ook niet blij. Een week? 

Hi @Jason zou je er dan voor kunnen zorgen dat ik die vouchercode ontvang? Want die heb ik niet namelijk.

 

Groet,

T

Ik zit al sinds vorige week dinsdag (29-11) zonder vast internet en T-Mobile heeft het helaas nog niet opgelost. Hebben meer mensen last van zulke lange storingen?

Er wordt gezegd dat er een stoorzender buitenshuis is, maar er is geen enkele indicatie over hoelang dit kan duren...

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb vanaf 29-11 al geen internet en heb toen dezelfde mededeling gekregen. Hoop dat het bij jou sneller opgelost is.

Nog steeds geen internet, Lelystad. 8231 Lelystad. Storingsmonteur kan pas over een week. Vrees dat ik onder het kabel breuk gebied val? Eerst wel internet. Toen geen WiFi. Nu WiFi. Geen internet. Denk dat hier nog een update over volgt? @Lisa 

Anders pech. Week geen internet. Kan ook niet hotspotten met laptop. Chill. Vooral als je thuis werkt.

@MarkLelystad

Ik heb vanaf gisteren ook geen verbinding meer, geen tv, internet en vast bellen. 

De monteur komt pas 19 december, te gek voor woorden. ☹

Héél vervelend.

Mijn postcode is 8223 Lelystad 

@Superboos 

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

@Lisa T-Mobile 

Is er al wat meer bekend over een kabelbreuk en het verhelpen daarvan?

We willen graag op de hoogte gehouden worden.

En heel graag weer gebruik kunnen maken van T-Mobile Thuis!

Fijn hoor glasvezelnetwerk, not.

Kreeg via Twitter de update dat de monteur geen zin heeft. Het probleem is buitens huis. ‘Ze werken er keihard aan’. Indicatie kan niet gegeven worden. Dus denk dat je het dit weekend sowieso kan vergeten. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RTamiz, Lisa heeft je een privébericht gestuurd met daarin de vouchercode. Je kunt jouw privéberichten bekijken door op je eigen naam/profiel te klikken en dan op de Privéberichten te klikken: 

 

Hoi @RTamiz, Lisa heeft je een privébericht gestuurd met daarin de vouchercode. Je kunt jouw privéberichten bekijken door op je eigen naam/profiel te klikken en dan op de Privéberichten te klikken: 

 

Hi @Jason sorry maar ik heb niks ontvangen, zie printscreen.

 

Groet, T

 

Lelystad nog steeds niks. Flinke kabel breuk geloof ik. 8231 postcode.

Ik heb sinds 2 dagen dat het geluid haperd. Tv box gereset. Geluid blijft haperen ook bij radio. Als ik Videoland of Netflix of YouTube kijkt geen last van.

@MarkLelystad 

Ik ben zaterdagmiddag gebeld door een medewerkster van T-mobile  dat het hoogstwaarschijnlijk een storing in de wijkcentrale werd mij gezegd, en dat het dan begin aankomende week waarschijnlijk opgelost zou zijn.

Nou, laten we dat dan maar hopen....🍀

@MarkLelystad

Ik ben zaterdagmiddag gebeld door een medewerkster van T-mobile  dat het hoogstwaarschijnlijk een storing in de wijkcentrale werd mij gezegd, en dat het dan begin aankomende week waarschijnlijk opgelost zou zijn.

Nou, laten we dat dan maar hopen....🍀

Dat is zeker te hopen. We zitten al vanaf donderdag zonder internet. 

Reputatie 7

Hi @Slara, ik wil je graag laten weten dat ik net op jouw privébericht ben teruggekomen! Voor de volledigheid plaats ik het ook hier. De netwerkbeheerder wilt contact met jou opnemen om een afspraak in te plannen. Ik zie alleen dat ze aangeven dat je hier nog niet op hebt gereageerd. Heb je een sms ontvangen met daarin de afspraaktool? Ik hoor het graag van je, zodat ik hier voor je achteraan kan gaan. 

Hi @RTamiz, super dat @Jason jou heeft geholpen met de voucher! Excuses dat die niet meteen goed was doorgekomen. Gisteren was ik nog een dagje vrij, dus ik heb vandaag direct gecheckt wat de status van jouw issue is. Ik zie dat de technische dienst opnieuw Guidion heeft aangestuurd. Ik ben heel blij dat die afspraak inmiddels al gemaakt is, top. Laat je het weten als je nog een extra voucher nodig hebt? Dan sturen we jou die met liefde toe. 

Reputatie 7
Badge +14

Goed om te weten!
 Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu, goede vraag! Het onderhoud vindt plaats voor een groep klanten die van Glasvezel gebruikmaakt. Deze groep zal tijdig een e-mail ontvangen met daarin de notificatie voor het onderhoud. Ontvang je geen e-mail? Dan ben jij (nog) niet aan de beurt! 😊

Reputatie 3

Wat een geneuzel weer heb ik weer goede tv gaan ze weer aan als zitten rotzooien 

Weer blokkerig beeld  als weer gereset en het blijft hopeloos 

Ook de menubalk onderin is verdwenen ik word het spuugzat 

Binnen kort telefoon abonnement verlengen denk misschien maar overstappen 

Reputatie 3

Het is echt niet te geloven alleen die porno kanalen hebben goed beeld

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Boefje 157, excuses voor het ongemak! Dit gaan we oplossen. Ik zie dat je twee TV Boxen hebt. Op de TV Box die aangesloten staat op de Philips tv zie ik stream van hoge kwaliteit, alleen op de TV Box die op de Sony tv aangesloten staat is de kwaliteit een stuk gedaald. Ervaar jij dit precies zo? Zou jij voor de zekerheid de reset zonder UTP willen testen op deze specifieke TV Box:

Haal hiervoor het modem en de TV Box van de stroom. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen. Laat mij de uitkomst weten!