Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16325 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Hier ook issues , postcode 8219. Sinds de update geen internet meer.  Omgeving Lelystad Landerijen. Lekker nu we moeten thuiswerken…….  wel rustig zo.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier in Heiloo (postcodegebied 1852, vlakbij Alkmaar) heb ik ook geen internet meer na het onderhoud van vannacht.

Op het Huawei glasvezelkastje knippert het LOS lampje rood.

Hopelijk wordt het snel opgelost want we werken thuis en dat gaat nu niet.

 

Good morning,

No connection to the internet since this morning and the internet connection light on the modem remains red.

I rebooted, unplugged. But nothing seems to help.

There were no problems last night 

Hoi @Jason ,

Ik gebruik geen TV Box maar Apple TV. Het resetten van de TV Box zal voor mij dan ook geen oplossing bieden. Daarnaast geeft de TV Anywhere app op zowel Apple TV als op mijn mobiele de melding “De beveiligingscertificaat is niet vertrouwd”.

Lijkt me dat er net iets meer aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +16

@MarBak74 Het heeft er meer mee te maken dat er momenteel twee onafhankelijke verbindingsproblemen spelen, ik wil daar graag de nuance op plaatsen dat beide los van elkaar staan - vooralsnog. Ik zie veel berichten hier waarin het algemene probleem met Internet, TV én Vast Bellen beschreven wordt: dat is niet het resultaat van de onderhoudsronde - voor zover nu duidelijk is. 

Excuses voor eventuele verwarring. We zitten er bovenop en hopen dit snel in goede banen te geleiden!

Reputatie 1

De verbindingsproblemen op Internet, TV en Vast Bellen staan los van het issue dat ontstaan is, vermoedelijk, vanwege de afgelopen onderhoudsronde. Wanneer je helemaal geen verbinding hebt, verwijs ik je graag door naar het algemene topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

We hopen spoedig met een update te komen!

1 normaal hebben we geen storing en werkt alles prima (ja, ik ben een tervrede klant)

2 jullie doen gepland onderhoud

3 na het onderhoud werkt opeens niets meer

Dan zou ik ook de conclusie trekken dat het los staat van het onderhoud 😵

Unfortunately also a malfunction here, zip code 8226EN, Lelystad.

Hallo,

Wij zijn sinds kort aangesloten bij T-Mobile en hebben de nieuwste apparaten, maar de Aria box slaat regelmatig vast en is zelfs niet met de afstandsbediening uit te krijgen Een harde reset gemaakt met de box en modem, maar het probleem is niet opgelost. De box voelt ook behoorlijk warm aan, maar neem aan dat dit niet de oorzaak is….

Graag oplossing voor dit probleem want dit is behoorlijk hinderlijk om een gedeelte van programma's te missen!

Ik heb in Eindhoven ook een Aria box kan hem ook niet uitkrijgen en heb alles gedaan zoals hier is aan gegeven krijg helemaal niets

geen tv op beide boxen

 

Reputatie 7
Badge +16

De verbindingsproblemen op Internet, TV en Vast Bellen staan los van het issue dat ontstaan is, vermoedelijk, vanwege de afgelopen onderhoudsronde. Wanneer je helemaal geen verbinding hebt, verwijs ik je graag door naar het algemene topic: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

We hopen spoedig met een update te komen!

Reputatie 3

Hi @Jason ,

Ik bewonder je positiviteit. Een aantal klanten…… Volgens mij gewoon iedereen die te maken had met het onderhoud. 😉

Reputatie 1

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Ik gebruik geen TV, en krijg dus ook geen scherm met een OK knop. Dit is zo te zien een storing bij de mensen die wel TV gebruiken en als ik het zo lees komt het dan na enige tijd weer terug

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Hier in geldrop ook het zelfde t mobile wachttijd langer dan 15 min. Hopelijk word het snel opgelost

 

Geen internet of tv in Den Haag.

Reputatie 1

We zijn inmiddels 2,5 uur na het aflopen van het onderhoud, maar er zijn nog veel mensen met storingen.

Waarom wordt er hier niet even een update gegeven dat men nog bezig is om het op te lossen en hoe lang dit gaat duren.

Gezien er niet alleen storingen uit Lelystad worden gemeld (al is dit wel de meerderheid), lijkt me dit een landelijke storing en dus een Prio 1 om op te lossen!

Ik zit trouwens zelf ook in Lelystad en moet nu kosten maken om via een hotspot mijn werk te kunnen doen.

Goedemorgen,

Sinds vanochtend geen verbinding meer met internet en blijft internetverbiningslampje lampje op de modem rood branden.

ik heb opnieuw opgestart, stekker eruit gehad. Maar niks lijkt te helpen.

Gisteravond waren en geen problemen en nu na het onderhoud doet ineens niks het meer.

Wij hebben geen tv box, alles loopt over een apple tv met de t-mobile thuis app. Thuiswerken gaat nu ook niet vandaag. 

Kortom help!

Ook Lelystad toevallig?

Hier helaas ook storing, postcode 3372, Hardinxveld

Dit voelt een beetje als een Lelystad probleem. 
Al heb ik op een andere site van meerdere mensen vernomen buiten Lelystad om dat er problemen zijn. 

Postcode 8231 precies hetzelfde. Rode lichtjes op aansluiting glasvezelmodem.

Ook hier in Lelystad 8223 doet niks. Diverse malen herstart zoal de modem als de tv kast. Thuiswerken wordt het ook niet😠

Ondertussen ben ik  aan het bellen 15 minuten wachttijd 

Oh, ik zit ook in Lelystad!

Hier ook om 6.10 is de verbinding eruit geklapt.

Rood lampje op het modem en modem en media box diverse malen herstart.

Lelystad 8232

Het is toch al even na 6:00 en nogsteeds in Lelystad geen internet. Ja modem en mediacoverter van de stroom gehaald en weer aangesloten.

Hier (Lelystad 8243xv) zelfde probleem er is geen internet als ik op OK druk is dit mijn volgende scherm