Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16327 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat er door mijn collega's nog heel hard gewerkt wordt aan het issue in Lelystad! We delen gelijk een update zodra we iets concreet kunnen melden. Heel erg bedankt voor jullie geduld, dat wordt enorm gewaardeerd. 

Ik heb vanaf vanochtend dit. Alles gereset en nog steeds. Bij zappen wordt het beeld zwart.

Reputatie 7

Hi @Slara, dankjewel voor de melding! Bij jou lijkt er wat anders te spelen. Ik heb nagevraagd of ook andere steden onder dit issue kunnen vallen, maar het algemene probleem speelt enkel in Lelystad. Ik keek meteen of ik jou van een status update kan voorzien en ik zie dat onze monteursservice Guidion is aangestuurd om jou probleemvrij te krijgen. Excuses voor het ongemak! 

Hi @Aschurer, ik ben meteen gaan kijken of ik je van een update kan voorzien! Voor jou is ook onze monteursservice Guidion aangestuurd om jouw verbinding weer up and running te krijgen. Ik ga duimen dat je snel weer online bent. 

Hi @WesselKoning, heel goed dat je het aangeeft! Het issue dat jij ervaart staat los van de issues in Lelystad, dus ik help je graag om dit individueel aan te pakken. Kun je aangeven of het WAN lampje (tweede lampje van links) continue groen brandt op het modem? Kun je daarnaast aangeven welke lampjes er op de Media Converter branden? Ik wil je zo snel mogelijk weer online krijgen, dus ik hoor het graag. 

Hi @Mark92929, we doen er alles aan om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen! Er lijkt bij jou sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met jullie diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Fingers crossed dat dit heel snel volgt!

Hi @Chvandevlag, hartstikke goed dat je dit hier meldt! Ik had graag een andere ervaring gelezen. Ik zie dat jouw onderzoek ook netjes is geopend voor het weekend. Mijn collega's van de technische dienst doen alles wat ze kunnen om dit op te lossen. Ik hoop dat er snel een update uitrolt die we met jou kunnen delen. Sorry voor het ongemak!

Hi @angelika, merci voor het aankaarten! Ik help je hier graag bij. Kun je aangeven of je ook gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Zo ja, werkt het dan wel zonder problemen wanneer je deze apparatuur loskoppelt? Ik hoor het graag. 

Reputatie 2

Goedemorgen nou ja goed…

Om 6.05 uur merkte op dat onze tv boxen niet reageren. Batterijen afstandbediening? Nee die waren het niet... Mail gezocht: onderhoud, wanneer? Staat daar niet in dd mail. Weer inloggen in de community lees ik dat dat deze weken is. Ok, dus router uitgezet en weer aan. Tv boxen doen niks...zucht. Stroom- en internetkabel eruit en weer de stroom erop wachten  op melding internetkabel erin. Krijg  ik  deze melding; ik heb voor 'nee' gekozen omdat SSL certificaat wel belangrijk is lijkt me.

Tv op zwart, nul reactie meer... Zucht... Wat mu weer??? 

 

Hoe dit op te lossen? 

 

Bij ons doet internet de  laatste  week raar. Als ik in een e-learning systeem zit lopen de video's vast. Ik heb VPN al uitgezet en van router verwisseld maar blijf vastlopen. softwarebedrijf weet ook niet waar het aan ligt.  Hangt dit met elkaar samen?  Onderhoud en nu SSL certificaat? 

 

Ik hoor graag van jullie. 

 

Groet Chantal 

 

PS: ik heb stroom en internet kabel maar weer opnieuw gedaan en bij deze vraag ja gekozen. dan krijg ik melding start om tv kijken. ok gedaan krijg beeld, ga ik schakelen krijg ik dezelfde  vraag om weer ja of nee te kiezen. 

 

PS2: om 8.19 uur; de tv gids werkt ook niet, komt geen enkel programma te voorschijn en bij iedere zappoging komt weer de melding over ssl. 

Kunnen jullie aangeven wat er precies is gewijzigd? Mijn UniFi USG krijgt geen extern IP adres meer. Uiteraard al gereboot.

ik heb er geen media converter tussen zitten. Er zit een GBIC met glas direct in mijn USG

Ik heb vanaf vanochtend dit. Alles gereset en nog steeds. Bij zappen wordt het beeld zwart.

Hier al vanaf Vanacht rond 01.00uur. Vanochtend om 6.30 nog steeds het zelfde. Na yes te drukken wel weer beeld. Maar na een poosje weer de melding 

Goedemorgen,

Sinds vanochtend geen verbinding meer met internet en blijft internetverbiningslampje lampje op de modem rood branden.

ik heb opnieuw opgestart, stekker eruit gehad. Maar niks lijkt te helpen.

Gisteravond waren en geen problemen en nu na het onderhoud doet ineens niks het meer.

Wij hebben geen tv box, alles loopt over een apple tv met de t-mobile thuis app. Thuiswerken gaat nu ook niet vandaag. 

Kortom help!

@Superboos

Vanmiddag heb ik contact gehad met een vriendelijke monteur en hij heeft voor mij ook de storing op kunnen lossen!

Ik denk mede dankzij u, er lagen inderdaad meerdere kabels eruit.

En ook postcode 8223

🤷🏼‍♀️ Wie heeft zo'n fout kunnen maken?

Ik zei het van de week al, toen T-Mobile bij mij geïnstalleerd werd, moest de monteur ook naar een 'kast' om het te activeren.

Dit was dus hetzelfde euvel.

Gelukkig is het voor ons, en ik hoop voor veel meer mensen, opgelost. 

Met vriendelijke groet,

Karin

Hier (Lelystad 8243xv) zelfde probleem er is geen internet als ik op OK druk is dit mijn volgende scherm

 

Hier ook om 6.10 is de verbinding eruit geklapt.

Rood lampje op het modem en modem en media box diverse malen herstart.

Lelystad 8232

Ik krijg sinds een tijd regelmatig de melding 'geen internetverbinding' op het echerm van mijn telefoon. Dit is rcht vet irritant! Ik leef nl heel veel snachts omdat ik een slaapstoornis heb en 24/7 neuropatische pijn. Ik lees dan vaak luisterboeken, maar die app doet het dus dan niet meer! Zowel niet via wifi als mobiel netwerk, beiden van t-mobile. Bij vorige provider nooit last van gehad! Overgestapt om alles onder 1 dak te hebben, maar dan wil ik wel dat alles werkt! Ik betaal ervoor!

Ook hier in Lelystad 8223 doet niks. Diverse malen herstart zoal de modem als de tv kast. Thuiswerken wordt het ook niet😠

Ondertussen ben ik  aan het bellen 15 minuten wachttijd 

Reputatie 1

In de avonduren, vanaf rond 7 tot in de avond heb ik regelmatig problemen met nieuwe verbindingen maken via het internet. Wanneer de verbinding tot stand is zijn er geen problemen. Netflix oid kijken kan even duren maar daarna kan er een film of serie gestreamed worden. Erg irritant is dit gezien ik webdeveloper ben en ook in de avond uren moet kunnen werken. Is een degelijker probleem bekend? Glasvezel kastje en modem zijn al meerdere keren van het stroom afgehaald.

Postcode 8231 precies hetzelfde. Rode lichtjes op aansluiting glasvezelmodem.

Dit voelt een beetje als een Lelystad probleem. 
Al heb ik op een andere site van meerdere mensen vernomen buiten Lelystad om dat er problemen zijn. 

Reputatie 7
Badge +14

Als zowel vaste als mobiele data het niet doen, dan zou je eens een andere telefoon moeten proberen.  Die t-mobile netwerken hebben niets met elkaar te maken. 

Hier helaas ook storing, postcode 3372, Hardinxveld

Reputatie 1

We zijn inmiddels 2,5 uur na het aflopen van het onderhoud, maar er zijn nog veel mensen met storingen.

Waarom wordt er hier niet even een update gegeven dat men nog bezig is om het op te lossen en hoe lang dit gaat duren.

Gezien er niet alleen storingen uit Lelystad worden gemeld (al is dit wel de meerderheid), lijkt me dit een landelijke storing en dus een Prio 1 om op te lossen!

Ik zit trouwens zelf ook in Lelystad en moet nu kosten maken om via een hotspot mijn werk te kunnen doen.

Geen internet of tv in Den Haag.

Hier in geldrop ook het zelfde t mobile wachttijd langer dan 15 min. Hopelijk word het snel opgelost

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

@Lisa

de monteur is net bij mij geweest en hij kon het niet verhelpen. Hij zei dat het probleem bij T-mobile ligt en jullie technische dienst dit nog aan het onderzoeken is. De monteur zei ook dat hij dit vaker heeft gezien in de afgelopen dagen sinds jullie onderhoud. Ik wil graag dat jullie hier fatsoenlijk over communiceren en me fatsoenlijk op de hoogte houden. Sinds donderdag zonder internet is echt niet handig. Dat het een moeilijk probleem is voor jullie kan ik nog begrijpen, maar COMMUNICEER gewoon. 
 

Utrecht trouwens…

Reputatie 1

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Ik gebruik geen TV, en krijg dus ook geen scherm met een OK knop. Dit is zo te zien een storing bij de mensen die wel TV gebruiken en als ik het zo lees komt het dan na enige tijd weer terug

Reputatie 3

Hi @Jason ,

Ik bewonder je positiviteit. Een aantal klanten…… Volgens mij gewoon iedereen die te maken had met het onderhoud. 😉

Hallo,

Wij zijn sinds kort aangesloten bij T-Mobile en hebben de nieuwste apparaten, maar de Aria box slaat regelmatig vast en is zelfs niet met de afstandsbediening uit te krijgen Een harde reset gemaakt met de box en modem, maar het probleem is niet opgelost. De box voelt ook behoorlijk warm aan, maar neem aan dat dit niet de oorzaak is….

Graag oplossing voor dit probleem want dit is behoorlijk hinderlijk om een gedeelte van programma's te missen!

Ik heb in Eindhoven ook een Aria box kan hem ook niet uitkrijgen en heb alles gedaan zoals hier is aan gegeven krijg helemaal niets

geen tv op beide boxen