Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16325 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Jason van Odido 1 jaar geleden

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

186 reacties

Hier werkt internet en tv niet. Sinds gisteravond al Error meldingen.

8232ES Lelystad 

Maar na een paar keer stroom er af gehad te hebben. Doet alles het weer. 

Reputatie 1

Hier werkt de TV app op de Apple TV weer naar behoren. De certificaat melding en 70007 error zijn dus weg.

Zonder extra reset sprongen alle lichtjes weer op groen en werkt het weer.

Een volgende keer een aankondiging van het onderhoud is bijzonder welkom.

Reputatie 7
Badge +16

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Pfff alweer!!! Vannacht rond een uurtje of half 2 toen ik mijn drieling van 6 jaar naar bed bracht, deed alles het nog op de tv. Zenders als RTL KIDS en Junior TV en NPO Junior deden het nog. Toen ik na het voorlezen naar beneden ging, rond 1.31 uur, wilde ik nog meer TV kijken. Je raadt het al..…

Lelystad 8223. Hele nacht lang.

Geen enkel probleem met mijn KPN verbinding :)

 

- Bert Blubvis

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!

Ik heb ook nog steeds geen tv/internet in lelystad 8226 en ook al meerdere keren opnieuw opstarten gedaan zonder succes 

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!

Fijn dat u tijd hebt vrijgemaakt om me te voorzien van deze informatie. Heeft. Heeft vrijgemaakt. Ik ben blij voor alle mensen dat, uk ben he  i , …

 

Ik ben heel blij voor alle mensen nsallll mijn backspace functioneert niet naar behoren! ... als ik erop klik llll komt er een streepje. Net een barcode. Maar ik ben blij dat iedereen weer internet en tv kan kijken. Fijne dag gewenst voor u allen. Tot horens! Ooflllll .... of tot sprekens*

 

- Bert Blubvis

Postcode 3772 Barneveld wel internet maar geen TV sinds 01:00u ongeveer. 

 

Hier heeft het even gewerkt, nu weer offline (internet). Postcode 1852.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sixpacknl, zou je TV Box kunnen herstarten, alsjeblieft? De vorige herstart was van vóór het herstelmoment. Hierna zou het weer moeten werken!

UPDATE: eerder gerapporteerde storing in postcode gebied 1222 opgelost. Niet ondanks of dankzij T-Mobile: storing lijkt vooralsnog ongerelateerd te zijn aan nachtelijke update van 8/12 01:00 - 06:00 uur. 

Helaas, ook hier weer geen internet

Postcode 8921 nog steeds geen internet, zo jammer dit..

Had eerst wel internet. Kon ff thuiswerken. Maar nu ligt alles weer uit. Gaat goed zo! Not.  Heb de modem ondertussen al 2x gereset. Helpt ook niet. 

Pc: 8223 

8081EG:

Nog altijd geen internet. Converter en modem: uitzetten, stekker eruit, 30 seconden wachten, stekker erin, aanzetten. Nog altijd rood lampje modem bij internet en een rood knipperend lampje op converter bij 'Los'

 

 

 

 

En nu weer wel.
Knipperlicht.

no internet..

Bij mij valt de verbinding sinds de werkzaamheden steeds weg. ik kan niet fatsoenlijk werken omdat mijn Citrix steeds wordt onderbroken. Darma...

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

De vraag over de e-mail was naar aanleiding van de zin:

“Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten.”

Dan heb ik liever een mail dan proefondervindelijk vast te stellen dat het niet werkt.

Klantenservice gesproken, zoals verwacht geen antwoord kunnen geven…

 

Mensen met een mobiel abbonement kunnen wel een code krijgen voor 7 dagen gratis internet dat ze die als hotspot kunnen gebruiken.. maarja dan zit ik net bij Vodafone.

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

De vraag over de e-mail was naar aanleiding van de zin:

“Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten.”

Dan heb ik liever een mail dan proefondervindelijk vast te stellen dat het niet werkt.

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN  ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE  TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid  kaberger@t-mobilethuis.nl 

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid kaberger@t-mobilethuis.nl 

 

In Lelystad nog steeds geen internet, geen idee of ze de storing al verholpen hebben, zit al een hele dag zonder hoop niet datjes tot vanavond zo blijft. 
 

los lampje blijft langzaam knipperen, ook na een “reset” 

 

jammer genoeg had ik dit ook al voor het weekend en dinsdag was het weer verholpen.. woensdag ervan mogen genieten.. en vandaag weer hetzelfde, ik ben dus ook een beetje onzeker of het na de storing weer helemaal goed is 😅😅😅

Sinds een paar dagen T-mobile en nu al geen internet en tv meer, erg triest! 2201LX