Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16325 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Jason van Odido 1 jaar geleden

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

186 reacties

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?

 

als het morgen nog zo is dan direct contact opnemen met T-Mobile, laat ze maar weer een monteur die kant op sturen.. dan zal er waarschijnlijk wat kabeltjes verkeerd geplaatst zijn… ik had vorige week dit probleem, dinsdag verholpen.. dus idd wat kabeltjes omgedraaid want de monteur ging direct naar de centrale na het horen van mijn verhaal aan de telefoon.. en dan sinds vanochtend weer direct raak… maar ik zie ook veel mensen in Lelystad die dus wel weer internet hebben.. dus denk dat de storing wel voorbij is.. maar gewoon verkeerd in de centrale is. 

Vanaf 12:30 uur  zonder TV, Internet en vast bellen.

Héél vervelend!

Ik mis vanavond vooral mijn tv.

Ik hoop zó dat het nu héél snel opgelost wordt.

Net een maand bij T-Mobile i.v.m. glasvezelnetwerk, ik zou veel minder storingen krijgen dan bij Tele2....nou dat is NIET waar.

Reputatie 3

Het wordt met de dag slechter bij T-Mobile. 

8913 ook al de hele dag geen internet..

Al sinds vorige nacht geen internet meer, ik draai late diensten dus dit is mijn ontspan moment, als dit morgen nog is ga ik maar is aan ziggo vragen wat voor aanbieding ze hebben

 

3317BM

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid kaberger@t-mobilethuis.nl 

 

Ik heb exact hetzelfde. Drama, al 24 uur niks qua internet, WiFi, etc. Zit hier in de kou, T-mobile mag echt gaan compenseren hiervoor

Na zet ik modem uit en trek de stekker eruit voor 30 seconden, heb ik de internet verbinding terug.

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223

Vandaag tweede keer contact met Tmobile. Deze keer ook stekker uit het grijze kastje met zes kleine lampjes in de meterkast (of in de woonkamer). En ook stekker uit het witte kastje. Zo'n 10 secondes. Toen grijze kastje weer aan, als lampjes branden ook witte kastje aan. Toen werkte alles weer! (Lampje wordt nog paar seconde rood maar springt dan op groen.)

Reputatie 7

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223

Hier ook.. 8223 oftewel Lelystad.. 

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 


Hi Lisa, word het probleem dan opgelost of moet ik aan de telefoon zitten met tmobile of een afspraak met de monteur te gaan maken ? 
 

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Inderdaad zeer apart.. en er wordt ook totaal niet goed over gecommuniceerd. Zet het in het nieuws oid. Nu weten veel mensen niet waar ze aan toe zijn. En als ik zo de reactie van Aschurer hierboven lees, word ik ook niet blij. Een week? 

Ik zit al sinds vorige week dinsdag (29-11) zonder vast internet en T-Mobile heeft het helaas nog niet opgelost. Hebben meer mensen last van zulke lange storingen?

Er wordt gezegd dat er een stoorzender buitenshuis is, maar er is geen enkele indicatie over hoelang dit kan duren...

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb vanaf 29-11 al geen internet en heb toen dezelfde mededeling gekregen. Hoop dat het bij jou sneller opgelost is.

Nog steeds geen internet, Lelystad. 8231 Lelystad. Storingsmonteur kan pas over een week. Vrees dat ik onder het kabel breuk gebied val? Eerst wel internet. Toen geen WiFi. Nu WiFi. Geen internet. Denk dat hier nog een update over volgt? @Lisa 

Anders pech. Week geen internet. Kan ook niet hotspotten met laptop. Chill. Vooral als je thuis werkt.

@MarkLelystad

Ik heb vanaf gisteren ook geen verbinding meer, geen tv, internet en vast bellen. 

De monteur komt pas 19 december, te gek voor woorden. ☹

Héél vervelend.

Mijn postcode is 8223 Lelystad 

@Superboos 

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

@Lisa T-Mobile 

Is er al wat meer bekend over een kabelbreuk en het verhelpen daarvan?

We willen graag op de hoogte gehouden worden.

En heel graag weer gebruik kunnen maken van T-Mobile Thuis!

Fijn hoor glasvezelnetwerk, not.

Kreeg via Twitter de update dat de monteur geen zin heeft. Het probleem is buitens huis. ‘Ze werken er keihard aan’. Indicatie kan niet gegeven worden. Dus denk dat je het dit weekend sowieso kan vergeten. 

@Superboos

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

Precies hetzelfde, heb direct een afspraak met de monteur gemaakt.. ook pas 19 december.. het helpt ook guidion te bellen rechtstreeks, kijken of je de afspraak kan vervroegen.. is mij gelukt en het is nu verplaatst naar de 12e.. vooral als je zegt dat er alleen iemand naar de centrale moet om even een “kabeltje te verwisselen”