Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16325 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Jason van Odido 1 jaar geleden

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond, mijn optische glasvezel verbinding thuis is zojuist verbroken, WiFi werkt goed, en nadat ik de zelfdiagnosestappen op de T-Mobile-website heb gevolgd en erachter ben gekomen dat het probleem buiten het huis ligt, moet ik de klantenservice bellen voor hulp.  Maar is de klantenservice alleen op dinsdag beschikbaar?! Ideeën?

Als dit morgen nog zo is kun je beter even een eigen topic starten. Geef dan wat details over wat voor stappen je al hebt gezet en wat er allemaal is gebeurd. Dan wordt je daar verder geholpen.

Goedenavond, mijn optische glasvezel verbinding thuis is zojuist verbroken, WiFi werkt goed, en nadat ik de zelfdiagnosestappen op de T-Mobile-website heb gevolgd en erachter ben gekomen dat het probleem buiten het huis ligt, moet ik de klantenservice bellen voor hulp.  Maar is de klantenservice alleen op dinsdag beschikbaar?! Ideeën?

Okay, het probleem is in de loop van de nacht verholpen.  Fijne Kerstdagen!

Ik weet niet welk onderhoud er gepleegt wordt maar 4 weken geleden werd mijn internet verbinding er langzaam van de max50 mbps die ik zou moeten hebben tot 15mbps of nog veel minder. En ineens opvrijdag en zaterdag 22/23-12-22 in eens volle bak en een dag later weer 5mbps. Als een nieuw modem gehad diverse medewerkers die mijn netwerk hebben nagekeken hebben. Een bedrijf die een monteur aansturen niet eens op hun eigen computers kijken hoe een klant zijn afspraak wil hebben en maar gewoon wat doen. En nu moet er weer een monteur komen van guidion. Ik heb er een hard hoofd in dat ik ooit nog fatsoenlijk internet krijg van T-Mobile

 

mvg ronny

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ronnygeeninternet, top dat je hier een reactie voor plaatst, ik help je graag! Ons vermoeden is dat het niet helemaal goed gaat met de aansluiting zelf, de bekabeling, of het modem. Daarom hebben wij de monteur van Guidion voor je aangestuurd en de monteur zal ook reserve bekabeling en apparatuur bij zich hebben. Ik kijk uit naar de komst van de monteur, ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen!

Beste @Cal er is al een nieu modem gekomen. En er zou al een monteur zijn gekomen maar guidion had niet in hun online agenda gekeken. En ik zie het heel somber in dat ik in het nieuwe jaar nog geen internet van jullie heb. Maar 1 voordeel heb ik jullie zijn niet de enige aanbieder en deze maand doe ik niet afrekenen. 
 

mvg Ronny

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ronnygeeninternet, geen zorgen, de monteur zal ook zeker een blik werpen op de internetaansluiting! Sorry dat dit niet al is opgelost, het liefst zag ik je ook al zorgeloos genieten van het internet. Dit gaat absoluut goed komen!

Hoi @Cal dit is de snelheid van da afgelopen paar dagen en dat gaat zo al 5 weken lang  envolgend jaar ook nog eens een week. En ik betaalt wel vol tarief voor een dienst die wij al een tijd niet meer kunnen bekijken. Zelfs de inter actieve tv zegt na een paar seconde beeld te geven om de internet kabel te controleren of die er wel goed inzit  

 

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Wat is er nu gaande, ik zit gewoon TV te kijken, krijg ik sessie is verlopen, en ik wil opnieuw inloggen en dan krijg ik de melding dat mijn klantnummer en pincode niet klopt, kijk ik in mijn T-Mobile staat daar dat dat gewoon de codes zijn die ik gebruik, dus zijn ineens mijn codes ongeldig geworden, wat flikken jullie me nou, zit ik ineens gewoon met een zwart beeld en kan ik helemaal geen tv meer kijken.

Ik wil dan wel graag een financiele vergoeding voor zolang dat niet werkt, want dit kan gewoon niet natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ronnygeeninternet, slim dat je jouw bevindingen met de Communtiy deelt, dank daarvoor! Ik zie wel dat het gaat om speedtests die je uitgevoerd hebt op wifi en op een mobiel apparaat; dit biedt geen realistische resultaten jammer genoeg. Graag wil ik je vragen om een drietal speedtests uit te voeren op een pc of laptop en dan via een bekabelde verbinding. Je hoort minstens 75 procent van de maximale downloadsnelheid bekabeld binnen te kunnen halen - haal je deze bekabelde snelheid niet? Dan wil ik je vragen om de resultaten met ons te delen, dan pakken wij het verder op voor je! 

 

Hoi @Marcurios, de inlogcodes zijn zeer zeker niet verlopen/ongeldig geworden. Ik zie echter wel dat jouw abonnement per vandaag stopgezet wordt; dit is de reden dat vandaag in de loop van de dag alle producten ongeldig zullen worden. Heb jij dit zo afgestemd met de Klantenservice?

Ik krijg sinds een tijd regelmatig de melding 'geen internetverbinding' op het echerm van mijn telefoon. Dit is rcht vet irritant! Ik leef nl heel veel snachts omdat ik een slaapstoornis heb en 24/7 neuropatische pijn. Ik lees dan vaak luisterboeken, maar die app doet het dus dan niet meer! Zowel niet via wifi als mobiel netwerk, beiden van t-mobile. Bij vorige provider nooit last van gehad! Overgestapt om alles onder 1 dak te hebben, maar dan wil ik wel dat alles werkt! Ik betaal ervoor!

Reputatie 7
Badge +14

Als zowel vaste als mobiele data het niet doen, dan zou je eens een andere telefoon moeten proberen.  Die t-mobile netwerken hebben niets met elkaar te maken.