Onderhoud van woensdag 10 op donderdag 11 mei (TV)

  • 5 May 2023
  • 7 reacties
  • 332 Bekeken
Onderhoud van woensdag 10 op donderdag 11 mei (TV)
Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt tv-kijken. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons TV-platform in de nacht van woensdag 10 op donderdag 11 mei.

 

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je tv-verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet tv-kijken. Wat zou kunnen gebeuren, is dat het beeld wegvalt tijdens het bekijken van een zender. Oplossing hiervoor is simpelweg het veranderen van kanaal (zappen) en dan weer teruggaan naar het kanaal dat je aan het bekijken was.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Genoteerd 

vriendelijk dank en een fijn weekend🫵👍🏻

 

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Zichtbaar verandert er weinig.

Er verandert zichtbaar dus wel iets.

Ik ben wel benieuwd wat er veranderd.? @Jason 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

@peter-keetfm Misschien gaat men net als KPN de belangrijkste Nederlandse zenders onbewerkt in een bandbreedte van 14,2MB doorgeven,  Je weet altijd blijven hopen😁

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-wil-beeldkwaliteit-alle-hdkanalen-verbeteren-kan-ziggo-aanhaken/

Reputatie 7
Badge +16

 

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Zichtbaar verandert er weinig.

Er verandert zichtbaar dus wel iets.

Ik ben wel benieuwd wat er veranderd.? @Jason 

 

 

 

Er verandert iets aan de software-kant. Wat dat precies is, weet ik op dit moment niet. Maar met “zichtbaar” refereren we aan wijzigingen die op het eerste oog meteen duidelijk zijn - meestal geldt dat voor onderhoudsrondes niet omdat die bedoeld zijn om alles stabiel en geoptimaliseerd te houden. Ik zal navraag doen bij onze collega's van het onderhoudsteam en kom hier morgen op terug.

 

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Zichtbaar verandert er weinig.

Er verandert zichtbaar dus wel iets.

Ik ben wel benieuwd wat er veranderd.? @Jason 

 

 

 

Er verandert iets aan de software-kant. Wat dat precies is, weet ik op dit moment niet. Maar met “zichtbaar” refereren we aan wijzigingen die op het eerste oog meteen duidelijk zijn - meestal geldt dat voor onderhoudsrondes niet omdat die bedoeld zijn om alles stabiel en geoptimaliseerd te houden. Ik zal navraag doen bij onze collega's van het onderhoudsteam en kom hier morgen op terug.

Morgen is bijna om nog 2 uur te gaan.

Hoe is de stand van zaken.?

Ik drink nog een pilsje op het terras lekker warm nog hier.🍻

Maar ben nog wel benieuwd naar de uitkomt van het team.

 

Reputatie 7
Badge +16

We hebben geen exacte details ontvangen. Maar ik kan wel mededelen dat er het nodige veranderd is om de tv-verbinding waar mogelijk nog meer te optimaliseren. Mochten we een volgende keer toch wat meer gedetailleerd op de materie in kunnen gaan, dan beloof ik dat ik dat doe. Meestal worden niet alle technische details bekendgemaakt omdat het eigen firmware is en omdat het simpelweg niet aan iedereen besteed is. Ik hoop dat je pilsje lekker gesmaakt heeft! @peter-keetfm 😄

@Jason 

Bedankt voor de mededeling.

Ik hoop dat de komende update mijn probleem met mijn Fritzbox fiber oplost.

 

Reageer