Beantwoord

Ondersteuning voor t-Mobile TV app o Playstation2

  • 15 April 2022
  • 6 reacties
  • 356 Bekeken

Op de PlayStation2 vind je apps voor Netflix, Disney+, HBO Max en ook ViaPlay.
Wanneer komt de t-Mobile TV app beschikbaar voor PlayStation2?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 April 2022, 16:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Evan Kampstra 

Hier lees je alles over de T-mobile TV app en waarop deze werkt.

De PlayStation 2 is wel wat aan de oude kant 😅

Reputatie 7
Badge +14

De door jou genoemde cloud diensten hebben een reach die heel veel landen betreft. Die kunnen dus alle ontwikkel kosten over die landen spreiden. T-Mobile moet het alleen ontwikkelen voor de Nederlandse markt en keuzes maken welke decoders worden ondersteund. Ik vermoed zo dat de oude PS2 dar niet bij zit.

Oeps, excuses. Ik bedoel in bovenstaand de PS4.

Op de PlayStation4 vind je apps voor Netflix, Disney+, HBO Max en ook ViaPlay.
Wanneer komt de t-Mobile TV app beschikbaar voor PlayStation4?

 

 

Foutje van mijn kant. Ik schreef “PS2”. We hebben echter een "PS4”. Vraag is dus of en wanneer t-Mobile TV voor de PlayStation4 beschikbaar komt.

Hallo @Evan Kampstra 

Hier lees je alles over de T-mobile TV app en waarop deze werkt.

De PlayStation 2 is wel wat aan de oude kant 😅

Haha, inderdaad. Die is inderdaad antiek. Foutje van mijn kant. 😊 Ik bedoelde de PlayStation4.

De door jou genoemde cloud diensten hebben een reach die heel veel landen betreft. Die kunnen dus alle ontwikkel kosten over die landen spreiden. T-Mobile moet het alleen ontwikkelen voor de Nederlandse markt en keuzes maken welke decoders worden ondersteund. Ik vermoed zo dat de oude PS2 dar niet bij zit.

Die PS2 zal er inderdaad niet bij zitten.Foutje van mijn kant. Vraag is of de PS4 nog op de roadmap voor t-Mobile TV staat...

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Evan Kampstra 

Hier lees je alles over de T-mobile TV app en waarop deze werkt.

De PlayStation 2 is wel wat aan de oude kant 😅

Haha, inderdaad. Die is inderdaad antiek. Foutje van mijn kant. 😊 Ik bedoelde de PlayStation4.

Ik was al aan het nadenken haha 😅

Had zelf ook een PlayStation 2 maar deze kon niet eens verbinden met internet en er was dus ook geen app store..