Beantwoord

Ongevraagd internet en tv aansluiting

  • 10 February 2022
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Er werd gebeld omdat een van ons thuis het telefoonabonnement al mag verlengen. Waarna de medewerker, ene Diar ook heeft geïnformeerd over T-mobile Thuis. Er is aangegeven dat men erover zou NADENKEN. Er is NOOIT gezegd dat we willen overstappen.

Nu worden er mailtjes gestuurd, waarop het lijkt dat we willen overstappen en dat willen we NIET. Ik heb nooit problemen met jullie gehad, maar dit is echt onzin. Nogmaals we willen NIET overstappen. Dat is NOOIT aangegeven.

Dus willen jullie alsjeblieft de vervolgstappen, zoals de persoon die hier ergens in maart langskomt, om de aansluiting te doen annuleren? 

icon

Beste antwoord door eric 10 February 2022, 09:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @sck311 dat is inderdaad even schrikken.

Onterecht of niet, je kunt een nieuw abonnement altijd annuleren. Als het goed is staat dat in die welkomst email ook hoe je dat doet. Bel anders even de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sck311, dat is zeker niet de fijnste manier om bestookt te worden met e-mails. Sorry dat je lastiggevallen wordt! 

Ik kan op jouw e-mailadres geen aanvraag vinden, kan ik er daarmee van uitgaan dat er nog geen aanvraag ingelegd is? Zo nee, laat het me weten, dan annuleer ik deze direct voor je.

@Jason dat klopt. Het emailverkeer ging namelijk via iemand anders. Ik ben nu degene die dit alles op een respectvolle manier probeer op te lossen. Want hoe dit allemaal tot stand is gekomen, vind ik niet tof!

Inmiddels heb ik zelf een mail gestuurd naar de klantenservice. Dus nogmaals zet dit stop en haal het uit het telefoonabonnement (van de andere persoon), want dat is natuurlijk gewoon meegerekend. Wat niet de bedoeling is. 

Reputatie 7
Badge +16

@Bedankt voor je duidelijke terugkoppeling en hartstikke goed dat je het aangeeft hier, daar kunnen we alleen maar van leren. Ik neem deze feedback mee naar onze sessies en zal dit zeer zeker aankaarten bij Sales. Top ook dat jij wel zo snel proactief actie onderneemt door het aan te kaarten bij de Klantenservice. Een oprecht excuses namens mijn collega's! 

Normaliter kunnen we de adverterende e-mails ook niet gekoppeld worden aan een mobiel account van een ander, het kan hooguit zo zijn dat T-Mobile adverteert naar bestaande abonnees omdat een overstap op Internet voor thuis + Mobiel voordeliger is, bijvoorbeeld in verband met Klantvoordeel, maar het bestoken van klanten met e-mails die helemaal niet van toepassing zijn, vind ik ook een kwalijke zaak. 

Bedankt voor je feedback hierin en als ik ooit nog iets voor je kan doen, neem dan contact op via dit topic!

@Jason kan ik dan nu eindelijk concluderen dat jullie alles stop gaan zetten?

Dat jullie volgend maand alleen het bedrag van de telefoon abonnement van de rekening wordt gehaald en dat er geen collega van jullie voor de deur staat?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sck311 

Een reactie via de email kan wel even op zich laten wachten, bovendien is de afspraak voor installatie met een andere partij (Guidion). Om die afspraak te annuleren kan je ze bellen op telefoonnummer 088 2000 151.

Reputatie 7
Badge +16

@sck311 Is er toch wel een aanvraag voor Internet voor thuis gedaan? Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan annuleer ik die aanvraag direct en staat er ook niemand voor jouw deur. Indien je het over iets anders hebt: je kunt het beste dan de reactie van de Klantenservice afwachten.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Bedankt voor je gegevens. Ik heb meteen het abonnement geannuleerd; nogmaals excuses dat het zo gegaan is - ik heb een officiële klacht ingediend bij het desbetreffende saleskanaal.

Voor de volledigheid plaats ik mijn bericht ook nog in het topic zodat meelezers hiervan op de hoogte zijn!