Beantwoord

op vakantie terwijl internet/tv wordt bezorgd

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Hoi,

 

ik krijgnet bericht mijn bestelling (internet/tv aansluiting) morgen wordt bezorgd. Als ik niet thuis ben wordt de bestelling een week vastgehouden bij een postnl punt. Ik ben pas 9 augustus terug van vakantie. Wat nu?

 Groet,

Bad

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 July 2021, 22:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @73leGrand 

In de app van Postnl lees ik dat ze het dan eerst proberen bij de buren en dan pas bij een Postnl punt als het pakket niet bij de buren kan worden afgeleverd.

Anders kunnen de moderators je pakketje wel opnieuw sturen wanneer je er weer bent of je kan het een aantal dagen eerder al doorgeven.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @73leGrand, van harte welkom op de Community!

Het is niet mogelijk het installatiepakket te sturen naar een ander adres dan het aansluitadres. tenzij je dit bij voorbaat al aangeeft tijdens het bestelproces. Maar geen zorgen! Het pakketje wordt bij geen gehoor automatisch naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Als je de PostNL app gebruikt, heb je wellicht de mogelijkheid om via de app een ander afleveradres te kiezen zodra het pakket ter verzending is aangeboden. Heel veel plezier op je vakantie en als je meer vragen hebt, stel ze gerust! 

Afgesproken was dat het pakket geinstalleerd gaat worden op 22 augustus, heb ik zo afgesproken omdat ik tot de 17 augustus met vakantie ben. Toch wordt het pakket al aangeboden en niemand kan het ontvangen. Nu gaat het pakket een week ergens liggen.

Lastig dat T-Mobile zich niet aan de afspraken houdt die in de winkel zijn gemaakt. Met DHL is geen enkel contact mogelijk, alleen hun opties zijn mogelijk, 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nllk 

Gaat het om een glasvezelaansluiting en komt de monteur op 22 augustus? Het installatiepakket ontvang je ruim een week van tevoren en zodra de track & trace beschikbaar is dan zou je hem misschien met een aantal dagen kunnen vertragen of laten afleveren bij een DHL punt. Het zal denk ik wel goed komen.

Reageer