Beantwoord

Openingstijden telefoonlijn T-Mobile

  • 6 November 2022
  • 11 reacties
  • 209 Bekeken

Waarom laten jullie de zondag staan op de website, best wel verwarrend voor mensen, zoveel werk is het niet om dit regeltje te verwijderen. 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 November 2022, 09:38

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erris.wagenaar, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Onze Klantenservice is 's zondags ook geopend, daarom wordt dit op de website aangegeven. Dit staat ook vermeld in ons contact-topic: Contact met de T-Mobile voor thuis klantenservice | T-Mobile Community.

Indien je gisteren er niet doorheen kwam, dan ben ik bang dat het op dat moment drukker was dan gebruikelijk, in dat geval: een oprecht excuses! Weet dat je ons altijd via social media of op deze prachtige Community kunt bereiken. In het weekend hebben we een klein weekendteam, daardoor kan het iets langer duren voordat jouw topic beantwoord wordt! 😊

Dat was het niet de PBX gaf aan dat jullie gesloten waren.

Reputatie 7

Hi @erris.wagenaar, dat is gek zeg! En je belde tussen de aangegeven tijd die op onze website is vermeld? We zijn op deze tijden wel beschikbaar, zoals Jason ook al aangeeft. Excuses dat je gisteren niemand te pakken hebt gekregen. Kunnen we jou via deze weg verder helpen? De Community helpt je met liefde. 

Nee hoor een andere collega van jullie is druk bezig :)

Reputatie 7

Hi @erris.wagenaar, fijn om te lezen! 😊 Weet dat je hier te allen tijde kunt aankloppen. 

Waarom laten jullie de zondag staan op de website, best wel verwarrend voor mensen, zoveel werk is het niet om dit regeltje te verwijderen. 

 

 

Ze zijn niet open op zondag voor Tmobile thuis klanten. Net gebeld voor sales/ contractsverlenging en ik krijg doodleuk dat ik morgen moet terug bellen en het gesprek werd automatisch beëindigd.

 

Reputatie 7
Badge +14

Klantenservice is wel open. Sales niet. Contractverlenging kun je gewoon online doen in je my-tmobile omgeving. Er is geen ander aanbod meer telefonisch. 

Klantenservice is wel open. Sales niet. Contractverlenging kun je gewoon online doen in je my-tmobile omgeving. Er is geen ander aanbod meer telefonisch. 

Nee ook dat klopt niet. Ik kan niet verlengen met t-Mobile thuis online. Wel mijn telefoon abbonnement niet mijn internet abonnement. Jouw collega van de klantenservice bevestigde dit ook ( misschien was ik met mijn neus aan het zoeken… vandaar de dubbele check of ik de verleng button echt niet over het hoofd heb gezien).

Dat je zelf niet makkelijk online kan verlengen vind ik best jammer. Op dit moment betaal ik meer per maand dan wanneer ik vandaag een abonnement af zou sluiten (dus netto zonder de kortingen). De meer kosten zitten in de tv-app die nu goedkoper is. Toevallig dat ik het zag en daarom belde. Kortom niet netjes dat oude klanten meer betalen, je niet de mogelijkheid hebt een verlenging online te kiezen en dat de sales collega's er niet zijn. Dit is geen prettige ervaring. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Thuis abonnement hoef je niet te verlengen, die worden na de initiele looptijd van een jaar gewoon maandelijks opzegbaar. De actieprijzen gelden alleen voor nieuwe klanten. Zo heeft iedereen ooit een deal gehad om klant te worden. Na die actieprijs betaal je gewoon de maandelijkse abonnement kosten.

Thuis abonnement hoef je niet te verlengen, die worden na de initiele looptijd van een jaar gewoon maandelijks opzegbaar. De actieprijzen gelden alleen voor nieuwe klanten. Zo heeft iedereen ooit een deal gehad om klant te worden. Na die actieprijs betaal je gewoon de maandelijkse abonnement kosten.

Dat is geen argument, dat je ooit een goede deal hebt gehad. Jaarlijks wordt het abonnement duurder waardoor T-Mobile glasvezel niet altijd meer competitief is in de markt.

Daarnaast betalen huidige nieuwe klanten netto per maand minder. Met netto bedoel ik dus; zonder de korting zijn de maandelijkse kosten lager dan wanneer je drie jaar geleden een abonnement afsloot. Dat is toch raar, dat je meer per maand mag betalen omdat je een trouwe klant bent… Het prijsmodel wat ze hanteren klopt niet.

Als je een vergelijkbare service en kwaliteit bij de concurrent kan krijgen voor lagere kosten dan is dat denk ik wel iets wat t-Mobile serieus dient te nemen. 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, die discussie is hier wel meer geweest, maar het is zoals het is. Providers kunnen niet overleven van actie aanbieding op actie aanbieding.  Ze moeten allemaal enorm investeren in glasvezel aansluitingen.  Die zijn sowieso duur in aanleg. Klanten betalen ook niet voor al die aanlegkosten. Moet toch een keer terugverdiend worden. Maar jaarlijks overstappen is ook weer zoiets.

Reageer