[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

  • 1 October 2021
  • 63 reacties
  • 10029 Bekeken
[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021
Reputatie 7

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

[11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

 

[12:30] We zijn nog steeds hard bezig om de verbinding bij iedereen te herstellen. Zodra we meer weten, plaatsen we direct een update in dit topic.

 

[14:15] We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter): reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten. 

 

[16:45] De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 


This topic has been closed for comments

63 reacties

Kunt u al iets vertellen over de verwachte duur van de storing? 

Kunt u al iets vertellen over de verwachte duur van de storing? 

Helaas is het nooit mogelijk om aan te geven wat de verwachte duur is van een storing. Vooral omdat er nog gezocht wordt naar de oorzaak is er geen mogelijkheid dit aan te geven.

Wel werken ze met man en macht om het probleem te vinden, isoleren en op te lossen.

 

Hier in Almere zelfde probleem.....

Elst Gelderland al hele ochtend geen tv signaal.

In Tilburg hetzelfde, ook om 11 uur geen internet met rood lampje op modem.

Reputatie 2

In Arnhem wijk De Laar Oost, bij mij thuis werkt ook niets meer.
Ook niet na een paar keer het modem uit te hebben gezet, een paar minuten te hebben gewacht en weer aan. Het probleem blijft!
Op het modem brand ook de led voor de verbinding rood, die is normaal groen.
Dus, help! Als ik vanmiddag rond 16:00 uur weer thuis ben hoop ik dat alles is opgelost!
Groet, Theo

Ook hier in Rotterdam sinds vannacht geen internet en alle stappen om het zelf op te lossen zijn doorgelopen.

 

Update 11:06u: werkt weer!

Winschoten ook geen tv

Bij ons (Bergschenhoek) was de internetverbinding gisterenavond al slecht maar sinds circa middernacht werkt het helemaal niet meer. 

Inderdaad ook een rood lampje op de modem. 

Ook aangrenzend aan Tilburg geen internet

Oosterhout NB precies hetzelfde probleem

Hier in Soest geen verbinding sinds gisteren om 17.00 uur

In Oosterhout NB doet hij het nu wel weer👍

Reputatie 1

5665 geen tv, ondanks resetten modem krijgt de tv-box geen ip-adres, internet werkt wel.

 

Iwein

Wanneer is de storing nou voorbij.Komt steeds vaker voor.vanaf gister avond al geen tv meer tot nu toe.Niks geen reset of wat dan ook wat werkt erg irritant!

Goedemorgen, hier in Hoensbroek wel internet maar geen tv. Begon vannacht rond half 1. Alle stappen doorlopen  maar nog steeds geen tv 

Reputatie 7

Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Vervelend dat TV het niet doet, maar gelukkig is er zelden echt iets goeds op TV. 
Hoop echter alsnog (voor de kids) dat TV het snel weer doet en stabiel blijft.

Hier (Doorwerth) sinds vanacht ook al geen tv en internet. 

Sinds 2 uurtjes wel internet maar geen tv, de tv blijft aangeven dat er geen internetverbinding is. Deze storingen komen bij ons steeds vaker voor.

Iedere week moet ik 6x mijn tv resetten wil ik normaal tv kunnen kijken! Zoek snel een oplossing 

Al vanaf gisteren nacht geen internet nu nog steeds niet Tilburg.  Hoelang gaat dit nog duren?

Bij ons lijkt het nu opgelost!

 

 

Nog steeds geen internet in Tilburg. Modem al tig keer gereset.

In Landgraaf vanaf vanochtend geen tv... De rest doet het gewoon prima.

Is echt schit die storing in Tilburg .

Hoe lang gaat dit nu duren .

Al vanaf 8.00uur geen tv

Hoe kan ik compensatie aanvragen? Al sinds gister 23:45 geen internet meer.