[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

  • 1 October 2021
  • 63 reacties
  • 10029 Bekeken
[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

Geen tv in Kwintsheul Zuid-Holland, al de hele ochtend. Internet werkt wel. Landelijk probleem? 

Hier (Linschoten) vanmorgen om 8 uur er achter gekomen dat tv niet werkt. Internet gelukkig wel. Hopelijk heel snel weer opgelost.

 

Tilburg nog steeds geen internet 😡

Nog steeds geen tv en internet hier in Tilburg vanaf vanacht een uurtje of 0:45 begint nu wel vervelend te worden. Maar we wachten maar weer af.En blijven de stekker er maar uit halen en resetten.

Hier werkt het nu ook weer, Landgraaf.
En Spongebob klinkt nog steeds vreselijk irritant, is daar een update voor ? :joy:

Elst Gelderland al hele ochtend geen tv signaal.

Hier werkt het weer, wel even alles gereset.

Reputatie 7

We zijn nog steeds hard bezig om de verbinding bij iedereen te herstellen. Zodra we meer weten, plaatsen we direct een update in dit topic.

Hoelang duurt dat nog? Wel internet geen TV. Eindhoven

In Amsterdam nog steeds geen stabiele verbinding. 

Nog steeds geen internet hier in Amersfoort. Dit sinds vannacht 00.30.

Vanaf 10.30 geen internet hier in Hoevelaken. 

Wat tv anyware t mobile niet op mijn tv nu dus .

Kan die ook al niet streamen met die storing ..

Gelukkig mijn zoon Ziggo die kan ik wel streamen .

Komt steeds vaker voor bij t Mobile

 

Nog steeds geen internet in Tilburg. Modem al tig keer gereset.

Ja ik ook al gebeld 45 min in de wacht .

En zeggen ze wordt aan gewerkt blijven proberen

Hoe kan ik compensatie aanvragen? Al sinds gister 23:45 geen internet meer.

Is echt schit die storing in Tilburg .

Hoe lang gaat dit nu duren .

Al vanaf 8.00uur geen tv

In Landgraaf vanaf vanochtend geen tv... De rest doet het gewoon prima.

Nog steeds geen internet in Tilburg. Modem al tig keer gereset.

Bij ons lijkt het nu opgelost!

 

 

Al vanaf gisteren nacht geen internet nu nog steeds niet Tilburg.  Hoelang gaat dit nog duren?

Hier (Doorwerth) sinds vanacht ook al geen tv en internet. 

Sinds 2 uurtjes wel internet maar geen tv, de tv blijft aangeven dat er geen internetverbinding is. Deze storingen komen bij ons steeds vaker voor.

Iedere week moet ik 6x mijn tv resetten wil ik normaal tv kunnen kijken! Zoek snel een oplossing 

Vervelend dat TV het niet doet, maar gelukkig is er zelden echt iets goeds op TV. 
Hoop echter alsnog (voor de kids) dat TV het snel weer doet en stabiel blijft.

Reputatie 7

Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Goedemorgen, hier in Hoensbroek wel internet maar geen tv. Begon vannacht rond half 1. Alle stappen doorlopen  maar nog steeds geen tv 

Wanneer is de storing nou voorbij.Komt steeds vaker voor.vanaf gister avond al geen tv meer tot nu toe.Niks geen reset of wat dan ook wat werkt erg irritant!

Reputatie 1

5665 geen tv, ondanks resetten modem krijgt de tv-box geen ip-adres, internet werkt wel.

 

Iwein