[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

  • 1 October 2021
  • 63 reacties
  • 10029 Bekeken
[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

Hallo

 

ik heb sinds vannacht om 01:00 uur al problemen met het internet en tv kan Gewoon niks tot nu aan toe vind echt niet tof en normaal 

Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 

[14:15] We are receiving more and more positive signals. In most cases the connection will now be restored after a restart of the modem (and possibly media converter): reset modem. If it still doesn't work for you, let us know in this thread.

 

Have you tried this ?

 

Hi,

 

I don’t have an Internet Connection since last morning. Den Haag Mariahoeve. Tried reboot several times, no luck. Can anyone help to check?

 

Thanks.

Ik kan nog steeds niet tv kijken. Heb al meerdere keren modem en media converter gereset en nog steeds zwart scherm als ik tmobile selecteer. 

Hier in Haarlem nog steeds geen internet en tv

Reputatie 7

De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 

 

 

Reputatie 2

Hier in Arnhem bij mij thuis werkt alles weer.
Maar wat een drama!
Hoe heeft dit nou weer kunnen ontstaan??!!
Graag wat zorgvuldiger zijn in het vervolg!

Andere vraag, ik heb VDSL over 2 koperdraadjes van T-Mobile. Nu lees ik dat KPN deze lijnen af gaat sluiten in 2023?
Als ik tussentijds niet door T-Mobile overgezet wordt naar glasvezel dan heb ik dus geheel niets meer!!
Hoe gaan jullie dit op tijd oplossen??
Graag duidelijkheid!
Groet, Theo

Toch werkt het hier niet na reset van modem en converter.

Reputatie 7

@koka @Melissa.Alphenaar @Yi999999 @Joyceva @Fred41 @Gerritjan79 

 

Als het na een herstart van modem (én eventuele media converter) nog steeds niet werkt, wil ik jullie vragen om contact op te nemen - maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). Op die manier houden we het overzicht!

 

If, after restart of the modem and media converter, the connection isn't restored, I'd like you to contact us through a new topic on our community or Twitter or Facebook (hyperlinks). 

 

@KootenTheo

Op dit moment kan ik hier nog geen uitsluitsel over geven. Dit zal ruim op tijd gecommuniceerd worden als er wijzigingen in je abonnement optreden!

 

Bij deze sluit ik dit topic om het overzicht te bewaren. 

 

Kunt u al iets vertellen over de verwachte duur van de storing? 

Kunt u al iets vertellen over de verwachte duur van de storing? 

Helaas is het nooit mogelijk om aan te geven wat de verwachte duur is van een storing. Vooral omdat er nog gezocht wordt naar de oorzaak is er geen mogelijkheid dit aan te geven.

Wel werken ze met man en macht om het probleem te vinden, isoleren en op te lossen.

 

Hier in Almere zelfde probleem.....

Elst Gelderland al hele ochtend geen tv signaal.