[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding


Reputatie 7
Badge +16

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Update 08:49 Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

 

Update 10:11 Bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!

 

Update 20:30 Goedenavond all, jammer genoeg is het toch nog niet voor iedereen opgelost. Het wordt zeker niet pas maandag eer er weer naar gekeken zal worden, dat is onzin. Vanavond en morgen zal er minstens net zoveel aandacht aan besteed worden om het voor de individuele cases ook te herstellen. Mocht iemand nog een voucher kunnen gebruiken, geef het dan alsjeblieft in dit topic aan. Alvast bedankt en ondanks alles een mooie avond toegewenst!

 

Update 22:00 Alle geanalyseerde aansluitingen zijn weer online gekomen na de reset van de Media Converter en het modem. Mocht je toch nog niet online zijn? Maak dan een eigen topic aan of neem contact op met onze Klantenservice.

Jason van Odido 1 jaar geleden

UPDATE: De algemene verbindingsproblemen zijn voorbij, zoals eerder gemeld. Voor een ieder die toch nog problemen ervaart, heb ik een nieuw topic aangemaakt. Dit topic is te vinden wanneer je op jouw profiel klikt en dan naar je eigen topics gaat (voorbeeld "Geen service ODF Fiber”). 

Dit topic gaat nu op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

200 reacties

Ik vindt het knap irritant dat ik nog steeds geen tv kan kijken. De storing duurt nu wel erg lang. 

Ik heb nu 10 dagen geen internet. Monteur is geweest maar de oplossing ligt bij t-mobile, volgens de monteur.

Van T-mobile hoor ik vervolgens niks meer: Geen erkenning dat het probleem bij t-mobile ligt, geen berichten om mij op de hoogte te houden. De helpdesk is onbereikbaar. U laat mij volledig in het duister over de oplossingen.

Heeft T mobile wel in de gaten dat er een probleem is ??

Reputatie 7
Badge +9

Hi @P.Josso, excuus voor het ongemak. Weet dat we hier druk mee bezig zijn! Houd dan ook vooral het topic in de gaten. Hier wordt iedereen op de hoogte gehouden van de actuele situatie. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frank van der Drift, goed dat je dit aankaart. Dit topic is hier alleen niet voor bedoeld. Kan je een eigen topic aanmaken? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jan de Buurman, ik heb vanmorgen in je eigen topic een reactie geplaatst! 

Problemen sinds 11:30 vanmorgen. Download is prima, maar upload is 0,0. Niet de beste dag om de eerste factuur te sturen T-Mobile ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Reputatie 2

Ik heb ook al vanaf vanmorgen een haperende verbinding. Erg vervelend op dit moment omdat afspraken niet door kunnen gaan. 

Wanneer is dit naar verwachting opgelost en wordt dit gecompenseerd?

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Reputatie 2

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wat betekent dit? (In goede banen geleiden / Zo snel mogelijk)

Reputatie 2

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wanneer denken jullie dit te hebben opgelost?

Reputatie 2

Hier in Maarssen ook geen tv via de app op tv😬

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wanneer denken jullie dit te hebben opgelost?

Dat is giswerk en daar ga ik jullie niet mee lastigvallen, maar als ik naar alle knappe koppen kijk die hier bovenop zitten, zou dit toch echt wel snel hersteld moeten kunnen worden. Jullie houden nog een concrete update van me tegoed.

Reputatie 7
Badge +16

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Reputatie 2

Inmiddels vanaf gisterenmorgen (22-2, 8.00 uur) geen internet en tv. Dat is ruim 32 uur. Na bellen met Tmobile en via deze community en veel opnieuw opstarten werkt helaas nog steeds niks. 
Gelukkig heb ik Tmobile unlimited en gebruik ik mijn mobiele hotspot voor mijn laptop. 

Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij Tmoblie. Ik begrijp dat er aan gewerkt word, hopelijk is het heel snel opgelost.

 

Reputatie 2

Ik heb een tmobile sim😁

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Dan ben je twee keer achter elkaar slachtoffer van de verbindingsissues, erg onfortuinlijk, sorry! Het kan ook zijn dat jouw probleem een losstaand incident is, ik check het meteen in de meting.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb een tmobile sim😁

Ik stuur je een voucher per privébericht. Stuur de code naar 2244 met jouw simkaart.

Reputatie 2

@GraceB Dan ben je twee keer achter elkaar slachtoffer van de verbindingsissues, erg onfortuinlijk, sorry! Het kan ook zijn dat jouw probleem een losstaand incident is, ik check het meteen in de meting.

@Jason Graag een check. Gisteren bleek het niet te zijn, maar helaas werkt nog steeds niks. Best lang zo.
Ik hoor je graag je bevindingen op afstand

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Het lijkt erop dat jouw verbinding inderdaad getroffen is door de verbindingsproblemen. Ik kan op afstand niks handmatig forceren. Het is wachten op de uiteindelijke oplossing.

Reputatie 2

@GraceB Het lijkt erop dat jouw verbinding inderdaad getroffen is door de verbindingsproblemen. Ik kan op afstand niks handmatig forceren. Het is wachten op de uiteindelijke oplossing.

@Jason Ontzettend onfortuinlijk! Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 
 

Reputatie 7
Badge +16

Kan ik je helpen met één of twee vouchercodes? @GraceB → Deze vouchers hoeven niet aangevuld te worden en zijn oneindig qua GB's.

ik heb net alles geinstalleerd en alleen ned 1, 2, en 3 doet het, heeft dat ook te maken met de storing? zou een positief begin zijn :(

Reputatie 7
Badge +16

@Nikkiej Dit is denk ik nog een restant van de tv-problemen van gisteren. Een herstart van het modem + reprovisie zouden moeten werken. Ik voer de reprovisie uit voor je, herstart jij dan het modem? 

UPDATE: jouw tv-abonnement is nog niet opgeleverd. Je opleverdatum is vandaag. Dit kan nog tot 20:00 duren. Indien je straks nog geen kanalen hebt, stuur dan een berichtje - maar dit komt vanzelf goed en is geen afgeleide van de verbindingsproblemen.

Reputatie 2

@Jason Dank voor het aanbod. Voegt het iets toe wanneer je al tmobile mobiel unlimited hebt? Ik dacht het niet? Anders graag natuurlijk.