[Opgelost] Problemen met T-Mobile voor thuis in Lelystad 11-1-2023

  • 11 January 2023
  • 30 reacties
  • 1830 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Lelystad. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

[Update 10:30] Oorzaak is gevonden. Er is een stroomstoring bij leverancier Liander. Liander meldt dat de verwachte oplostijd rond 12:00 vanmiddag ligt.

 

[Update 12:30] We ontvangen positieve signalen met betrekking tot de oplossing. Het lijkt voor het gros van de klanten opgelost te zijn. 


This topic has been closed for comments

30 reacties

Hello, there is no interent at 8226 EN, Lelystad

 

Jammer dat het zo lang duurt voordat er bekend is dat er een storing is. Ik had al bijna via de helpdesk een monteur langs laten komen voordat bekend werd dat er een algemene storing was. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Lampje (internet) van mijn modem is nog steeds rood, 8224 EG

Ook bij 8243 geen internet.

had al gevraagd aan de medewerker bij de servicedesk of het echt geen storing is. Gezien spontaan me internet weg was en allestoringen.nl een piek in meldingen liet zien.

 

was volgens haar niet bekend en stuurt monteur verzoek in, terwijl toch echt wel storing is. 
Die monteur lijkt me dan ook niet handig als er in regio lelystad storing is.

In heel Lelystad ligt het glasvezel eruit hoor ik net via de helpdesk van tmobile. Hier in 8226 NB ook storing 

Reputatie 1

Vanaf 9:45 ook geen glasvezel internet meer op 8226. Goed dat de oorzaak inmiddels bekend is. Jammer van de storing, maar goede communicatie. Kudos.

Reputatie 1

Hier op 8231 en 8243 ook geen verbinding.

Reputatie 7
Badge +16

[Update 10:30] Oorzaak is gevonden. Er is een stroomstoring bij leverancier Liander. Liander meldt dat de verwachte oplostijd rond 12:00 vanmiddag ligt.

Ook

8212 is er al van af 9.30 uur storing 

eerder op de morgen lag het wifi er al uit

Zal mij benieuwen wat voor vergoeding er tegenover  staat , thuiswerken is op deze manier niet mogelijk zonder internet 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Cptzeromaniac, bedankt voor je melding en het doorgeven! Ik ga voor je regelen dat het individuele monteursverzoek wordt stilgelegd. Ondertussen houden we je hier zo goed mogelijk op de hoogte van de situatie! 

Reputatie 7
Badge +14

Zal mij benieuwen wat voor vergoeding er tegenover  staat , thuiswerken is op deze manier niet mogelijk zonder internet 

De storing duurt nog geen 12 uur dus reken je niet rijk.😂

Uitleg vergoeding
Bij een storing van tussen de 12 en 24 uur krijgt u ten minste 1/30 deel van uw maandelijkse abonnementskosten terug. Duurt de storing tussen de 24 en 48 uur? Dan heeft u recht op een vergoeding van 2/30 deel van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Reputatie 7
Badge +14

Zal mij benieuwen wat voor vergoeding er tegenover  staat , thuiswerken is op deze manier niet mogelijk zonder internet 

Heb je de update gezien, Liander vermoed dat om 12:00 uur de stroom weer terug is.

Reputatie 3

Ja Liander…..

Kan t-mobile niet een windmolentje op het dak van die gestoorde locatie zetten zodat u onafhankelijk van Liander wordt? Het is namelijk bijna altijd een stroomstoring als er storing is in lelystad. Tenzij er brand uitbreekt natuurlijk. Dan is de stroom ook gestoord maar meestal doordat Liander er dan teveel stroom op heeft gezet en er kortsluiting ontstaat.

Mijn voorlaatste storing kwam omdat er kortsluiting was, daarna omdat Liander het hele hoogspanningsnet van teveel stroom voorzag en daarmee ook het kabelnet van de N.S. en nu weer Liander.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @lemonkid, als ik de beschikking had over een windmolen dan had ik het allicht overwogen. Nee gekkigheid: jammer genoeg hebben wij geen enkele invloed op wat een ander bedrijf veroorzaakt. Gelukkig is het relatief snel onder controle, dat maakt het voor iedereen eenvoudiger om weer aan het werk te gaan!

Op de Liander website staan twee geplande onderhoudsbeurten in Lelystad.

1 daarvan is ook ‘toevallig’ om 1200 uur afgerond

 

https://storingen-inzicht.web.liander.nl/overzicht

 

En wéér doet niets het  tv, internet,  huistelefoon.

Vorige keren, meerdere keren dus,  moest het opgelost worden in de 'kast' waar veel kabels er gewoon uitlagen.

Is dit nu weer het geval?

Dan moet het snel opgelost kunnen worden.

Echt héél vervelend weer.

Mijn postcode is  8223 ZM

Reputatie 1

En wéér doet niets het  tv, internet,  huistelefoon.

Vorige keren, meerdere keren dus,  moest het opgelost worden in de 'kast' waar veel kabels er gewoon uitlagen.

Is dit nu weer het geval?

Dan moet het snel opgelost kunnen worden.

Echt héél vervelend weer.

Mijn postcode is  8223 ZM

[Update 10:30] Oorzaak is gevonden. Er is een stroomstoring bij leverancier Liander. Liander meldt dat de verwachte oplostijd rond 12:00 vanmiddag ligt.

8243 XR ligt er ook al een tijd uit.

1318AB Almere nu ook geen internet.

Hier werkt het weer. 8226EN

Reputatie 1

Hier werkt het weer. 8226EN

Same here 8226

Werkt in 8242

Reputatie 1

Hier op 8231 en 8243 ook weer verbinding.

Het is gelukkig opgelost!

Ik ben heel blij!!🤗😁