[Opgelost] Problemen met T-Mobile voor thuis in Lelystad 11-1-2023

  • 11 January 2023
  • 30 reacties
  • 1830 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Lelystad. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

[Update 10:30] Oorzaak is gevonden. Er is een stroomstoring bij leverancier Liander. Liander meldt dat de verwachte oplostijd rond 12:00 vanmiddag ligt.

 

[Update 12:30] We ontvangen positieve signalen met betrekking tot de oplossing. Het lijkt voor het gros van de klanten opgelost te zijn. 


This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

[Update 12:30] We ontvangen positieve signalen met betrekking tot de oplossing. Het lijkt voor het gros van de klanten opgelost te zijn. 

1318AB Almere nu ook geen internet.

Hier doet ie het ook weer!

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Lelystad. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

[Update 10:30] Oorzaak is gevonden. Er is een stroomstoring bij leverancier Liander. Liander meldt dat de verwachte oplostijd rond 12:00 vanmiddag ligt.

 

[Update 12:30] We ontvangen positieve signalen met betrekking tot de oplossing. Het lijkt voor het gros van de klanten opgelost te zijn. 

 

 

Werkt nog niet. Ook niet na reset modem. 8219AA Lelystad

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M.M.B, ik zie een actieve verbinding wanneer ik de lijnmeting bekijk. 

Reputatie 7
Badge +16

We zien dat iedereen weer online is. Daarmee sluit ik dit topic. Bedankt voor jullie geduld en medewerking! 

Dit topic gaat nu op slot.