Beantwoord

Opsturen apparatuur, met veel moeite gelukt.

  • 19 February 2023
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Volgens de instructies kon je, als je geen retourlabel kon printen het retourlabel laten scannen bij Post.NL.

Dit was dus niet mogelijk. Ze moesten een ander nummer hebben.
Omdat de post NL locatie zo druk was, kon ik niet rustig een ander nummer zoeken, en ben ik het thuis gaan uitzoeken.

Toen las ik dat ik met een 3S code het ook kon oplossen. Dit was ook niet mogelijk.
Ze moesten een antwoordnummer hebben.
Ook nu weer vertrokken in een te drukken winkel omdat ik dit niet zo snel kon vinden.

Nu voor de 3de keer bij de postnl locatie aan gekomen, met een antwoordnummer, dat wel van tmobile thuis is, alleen een ander adres heeft dan het retourlabel dat ik kon downloaden.

Waar het nu naartoe is gestuurd, is T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Hopelijk is dit goed.

Maar waar ik dus deze topic voor aanmaak, is dat ik, omdat dit zolang duurde nu een boete krijg van 75euro op mijn volgende factuur.

Echt belachelijk.

Eerst krijg ik een kapotte router, die ik na heel veel uitzoeken eindelijk kan terugsturen.

Vervolgens allemaal moeite doen om het terug te sturen, krijg ik nog een boete ook.

Ben al meer dan 10jaar klant bij T Mobile.. Maar nu begin ik toch echt te twijfelen, of die gekregen korting die ik nu krijg nog wel voldoende is, om niet over te stappen.

 

Hebben meer mensen dit gehad? Of kan hier nog iets aan gedaan worden?
Hoor t anders graag.
Alvast Bedankt

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 February 2023, 15:41

Bekijk origineel

7 reacties

Ik kreeg in eerste instantie ook te horen dat de 3S code niet gescand kon worden bij postNL. Toen kwam er een andere medewerker bij die het wel goed voor elkaar kreeg en toch een retourlabel voor me wist af te drukken.

Misschien als je een verzendbewijs kunt overleggen kan een moderator hier nog iets voor je betekenen mbt de boete, of dat gaat lukken durf ik als klant geen uitspraak over te doen.

Reputatie 2

Thanks Shilka!

Misschien dat dit bericht een moderator ziet, en het oppakt.

Ik had ook zo vermoeden dat het aan de kennis van de medewerker van het postkantoor lag.
Want ze kwam zo wel over.. Heel kortaf, en niet meedenkent.
Maar goed.

Thanks nogmaals voor het replay!

Reputatie 7
Badge +5

Tsja dat boetebeleid waarmee de onschuldige gebruiker opgezadeld wordt en de daarmee gepaard gaande irritatie lijkt niet erg tot de meer beslissings gemachtigden bij Tmobiel door te dringen.

Als er een vertraging optreed in het post of ontvang gebeuren bij de verwerker op Schiphol komt er geen melding door in het systeem en dat genereert automatisch een BOETE

En de klant die alles te goeder trouw probeert af te handelen wordt gestraft.

Maar alvast een woord van troost @Blex, de moderatoren op dit forum proberen hun best voor je te doen. Zorg wel dat je het bewijs van verzenden bij de hand hebt.

Stukje bewijs is wel nodig, op marktplaats zie ik regelmatig door Tmobiel in bruikleen gegeven apparatuur passeren die onder de noemer terugsturen/hergebruik valt waar men nog wat geld voor probeert te vangen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Blex, sorry dat het mis ging met de verzending en hartelijk bedankt voor het retourneren van het modem! 🙂 Ik zie inmiddels dat het pakket morgen bij ons binnen gaat komen en hiermee verwacht ik dat het pakket alsnog op tijd binnen gaat komen. Hoe dan ook ga ik absoluut niet moeilijk doen en, in verband met de verwerkingstijd van het distributiecentrum, zal ik komende maandag nog een blik op je dossier werpen om te controleren of alles is gelukt. Enige boete zal ik ook volledig voor je kwijt schelden.

Nogmaals bedankt en ik wil je nog een mooie week toewensen!

 

Volledig terecht punt @yalerta! Zoals je zelf ook aangeeft is het lastige dat er nog genoeg mensen onze apparatuur verkopen. Hierom houden wij dit systeem ook nog in stand en brengen wij slechts een fractie van de kosten van de apparatuur in rekening. Wél zijn dit natuurlijk geen leuke mailtjes en ook onterecht in gevallen van overmacht. Daarom doe ik en wij ook absoluut niet moeilijk hierover, dit ga ik volledig rechtzetten!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Blex, ik zie dat het inmiddels helemaal is gelukt met het pakket en dat je hier inmiddels ook al een email over hebt ontvangen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor het retourneren en ik wens je nog een mooie week toe! 😃

Hi Team...I received the return label email with the code 3SCFUS****** but its not working and postNL said the code is not correct. Also the link to download the return label ends up on error.

Could you let me know as how to go about solving this problem.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Shriharsha, I just responded to your post in another topic. For the future, please respond in only one topic, to avoid extra work being done and keeping your case central. Thanks! 💪

Reageer