Opzeggen na uitblijven aansluiting

  • 16 May 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik wacht nu iets meer dan een jaar op de glasvezelaansluiting naar mijn woning.

Ik heb heel vaak contact gehad met de klantenservice. Werd netjes te woord gestaan, maar niemand kon iets zeggen over wanneer de aansluiting er zou komen. Alleen dat ze binnenkort wel zullen komen. Maar dat zeggen ze al een half jaar. De buren hebben het al een paar maanden. Ik zit al een paar maanden met een grote t-mobile doos thuis. Ik heb geen vertrouwen meer in t-mobile. En ik zag dat kpn begin 2024 ook glasvezel gaat leveren op mijn adres. Dus wil ik bij kpn een glasvezel abonnement afsluiten. 
 

Dus mijn vraag is. Kan ik mijn abonnement nu opzeggen? Ik heb het een jaar geleden afgesloten en het was voor een termijn van een jaar. Alleen heb ik de dienst in feite nooit afgenomen. Is de termijn van een jaar dan al verstreken of moet ik eerst een jaar lang de aansluiting hebben voordat ik kan opzeggen? 

Seccie 10 maanden geleden

Hoi @Gkhn007

Bij het realiseren van een aansluiting zijn diverse (externe) partners betrokken. Spijtig dat het tot nu toe nog niet gelukt is om je aansluiting op te leveren. Bij mijn weten gaat je billing en dus ook je contract pas in na het succesvol opleveren van de verbinding.

Hopelijk kan een moderator je snel uitsluitsel geven, want dat hier e.e.a niet zo lekker loopt, lijkt me evident. Raar dat het bij je buren wel allemaal volgens plan verlopen is.

Ik heb als mede-klant geen zicht op de planning of de gegevens rondom je installatie, maar hoop wel dat je snel uitsluitsel krijgt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gkhn007

Bij het realiseren van een aansluiting zijn diverse (externe) partners betrokken. Spijtig dat het tot nu toe nog niet gelukt is om je aansluiting op te leveren. Bij mijn weten gaat je billing en dus ook je contract pas in na het succesvol opleveren van de verbinding.

Hopelijk kan een moderator je snel uitsluitsel geven, want dat hier e.e.a niet zo lekker loopt, lijkt me evident. Raar dat het bij je buren wel allemaal volgens plan verlopen is.

Ik heb als mede-klant geen zicht op de planning of de gegevens rondom je installatie, maar hoop wel dat je snel uitsluitsel krijgt. 

Reageer