Beantwoord

Oud account nieuw abonnement

  • 11 October 2022
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Hi allen,

 

Ik heb twee jaar geleden een abonnement met T-Mobile thuis gebruikt. 

Sinds 29 Sep hebben wij weer T-Mobile thuis, maar dit abonnement word niet toegevoegd aan mijn account. De klantenservice zegt dat dit is omdat mijn account niet geactiveerd is, maar ik kan er gewoon op inloggen zonder dat ik deze moet activeren.

 

Ik wil graag mijn facturen kunnen inzien, evenals gebruik kunnen maken van het klantenvoordeel. 

Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Lisa 11 October 2022, 10:36

Bekijk origineel

8 reacties

Hi @theSPCLST, yay - het is gelukt! Zojuist heb ik dan ook de eerste factuur naar jou gemaild. Voor nu wil ik je alvast een mooi weekend wensen. 

Hi @Lisa , 

Een beetje laat, maar nog bedankt voor je handelingen! 

Helaas doet de portal het nog steeds niet.

Portal

Enig idee wat hier aan gedaan kan worden? 

Dit is natuurlijk alles behalve optimaal 😬

 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi@theSPCLST, fijn dat je hierop terugkomt, ik los het graag voor je op! Klopt het dat je een ander email adres gebruikt voor dit specifieke My T-Mobile Thuis account dan dat je gebruikt om op de Community in te loggen? Of gebruik je zowel voor deze Community als voor je My T-Mobile Thuis account een ander email adres? Als het goed is zou het oude account waar vanuit je deze screenshot stuurt gekoppeld moeten zijn aan een ander email adres.

Je nieuwe My T-Mobile Thuis account is daarentegen hetzelfde email adres dat je ook gebruikt om op de Community in te loggen. Echter, omdat je dit email adres ook gebruikt voor je zakelijke mobiele abonnementen kan je hiermee niet je My T-Mobile Thuis account bereiken. Vind je het goed als ik het andere email adres gebruik voor jouw nieuwe My T-Mobile Thuis abonnement? 

Omdat ik het zelf een warrige zaak vind hoop ik het met deze tabel duidelijker te maken:

  Huidige situatie Beoogde situatie
Zakelijk Mobiel Email 1 Email 1
Nieuw Thuis abonnement Email 1 Email 2
Oud Thuis abonnement Email 2 Verwijderd

 

Al met al is het een ingewikkeld verhaal, hopelijk heb ik het hiermee nog overzichtelijk voor je kunnen maken!

Reputatie 7

Hi @theSPCLST, super leuk om te lezen dat je weer onderdeel bent van T-Mobile voor thuis! 😁 Top dat je via deze weg aan de bel trekt, want ik geef je graag meer duidelijkheid. Wat ik denk dat mijn collega van de telefonisch klantenservice bedoelde, is dat dit probleem dat je nu ervaart opgelost gaat worden wanneer je wordt gemigreerd naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In het onderstaande topic kun je de ins en outs over deze vernieuwde omgeving teruglezen:
 

Binnenkort zul je overgezet worden en kun je zowel voor Mobiel als voor thuis alles weer inzien. Om tot die tijd niks te missen, mail ik met liefde de factuur jouw kant op wanneer ik deze in kan zien. Momenteel staat deze nog niet gereed in je My T-Mobile Thuis omgeving. Als je over twee weken nog niet bent gemigreerd, geef je hier dan een seintje? Dan stuur ik de factuur jouw kant op. Mocht je nu de eerste maand Klantvoordeel mislopen, dan gaan we dat voor jou vergoeden. Excuses voor het ongemak! 

Hi @Cal ,

Misschien een rare vraag, maar waarom kan ik niet hetzelfde email adres gebruiken voor zowel T-Mobile Thuis als mijn Zakelijke mobiel? Ik heb het idee dat het daar inderdaad mis gaat. 

Beiden staan op dat email adres geregistreerd.

Zijn het wel twee verschillende email adressen (en is dit ook nodig) dan mag je de andere gebruiken. Maar volgens mij staan ze beiden op mijn bedrijf geregistreerd.

 

Overigens kijk ik nu net naar mijn Klantnummer, en deze verschilt tussen T-Mobile Thuis en de community hier..

Reputatie 7

Hi @theSPCLST, yay - het is gelukt! Zojuist heb ik dan ook de eerste factuur naar jou gemaild. Voor nu wil ik je alvast een mooi weekend wensen. 

Reputatie 7

Hi @theSPCLST, hartstikke goed dat je dit checkt! Ik kan je de facturen mailen totdat je weer zonder problemen alle informatie in kunt zien. Zojuist wilde ik meteen de factuur van oktober jouw kant op sturen, maar ik krijg een error als ik de factuur wil openen. Morgenochtend probeer ik het gelijk nog een keer voor je. Ik laat het je weten als ik het naar je heb gestuurd. 

Hi Lisa,

 

Excuus voor mijn late reactie. Mijn account laat nog steeds enkel mijn oude abonnement van 2020 zien.
Er is nu geld bij ons afgeschreven met een bedrag welke hoger is dan verwacht. 

Hoe kan ik nu de factuur krijgen?

Reputatie 7
Badge +8

@theSPCLST Het heeft ermee te maken met dat het één inlog is geworden. Zo log je met één e-mailadres in en kun je zowel een mobiel als thuis abonnement bekijken. Maar je kunt ze alleen koppelen als het of particulier met particulier is of zakelijk met zakelijk. De combinatie van particulier en zakelijk werkt niet. Vaak kom je dan alleen maar terecht in het mobiel abonnement en niet in het thuis abonnement. Welk e-mailadres mag er precies gebruikt worden voor het thuis abonnement? Dan kan ik dit voor je aanpassen (mag in een privébericht)! Hierna zouden beide abonnementen dan ook weer inzichtelijk moeten zijn. 

Reageer