Beantwoord

ouderlijk toezicht

  • 25 November 2022
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo ik zie dat er topics zijn die al 2jaar oud zijn dus geen recente 

ik heb een zyxel t50 modum waar ik in kan loggen om bij de ouderlijke toezicht het internet voor sommige gebruikers uit willen zetten,

ik kan dagen en tijden invullen en de block instellen maar dit werkt niet, 

ik zag geen duidelijke reacties als dit wel verholpen is want alles verwijst naar langer dan een jaar de topics. 

Mijn vraag is werkt dit optimaal?

en kan dit ook bij kabel aansluiting op pc?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 31 January 2023, 12:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Yil78,

Welkom op de Community!

Ouderlijk toezicht op de Zyxel is inderdaad nog verre van perfect. Laatst heb ik me er naar aanleiding van dit topic nog eens in verdiept en bleek er inderdaad een hardnekkige bug in te zitten. Die zal worden opgelost met een toekomstige update. Wanneer die er gaat komen is nog niet bekend, maar ik verwacht dat het niet heel lang meer zal duren. Als het eenmaal werkt, geldt het voor zowel bekabelde appraten als wifi.

Hoi TMTV,

 

bedankt voor je reactie,

volgens mijn onderzoek is dit topic al 2 jaar geleden begonnen met inderdaad de belofte dat er binnenkort een update voor komt,

wel heellll binnenkort dus,

we gaan zien en dan maar af wachten dus

Dag is er nog enige informatie 

om internet bij  gebruikers uit te zetten , ouderlijke toezicht 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Yil78, goed dat je dit nog een keer aankaart! Er is hier inderdaad al een topic over geplaatst: 

Er moet een nieuwe firmware update plaatsvinden. Houd dit topic in de gaten voor updates over de nieuwe firmware!

Is er al een datum voor de update bekend? Ik krijg inmiddels alleen nog maar een foutmelding bij het openen van ouderlijk toezicht en kan daardoor geen instelling meer inzien of aanpassen.

Reputatie 7
Badge +4

Is er al een datum voor de update bekend? Ik krijg inmiddels alleen nog maar een foutmelding bij het openen van ouderlijk toezicht en kan daardoor geen instelling meer inzien of aanpassen.

De update is rond de zomer uitgevoerd. Ik zal eens kijken of we kunnen vinden waarom het voor jou niet werkt 

Reageer