Beantwoord

Ouderlijk toezicht op Zyxel DX5401-B0 lijkt niet juist te werken

  • 25 November 2022
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Het ziet er zo simpel uit, maar de bewoording kan nog wel wat worden verbeterd. Het duurde even voordat ik begreep wat hiermee werd bedoeld bijvoorbeeld, mede omdat het niet logisch is.

Waarschuwing: Voor dezelfde of andere tijdsloten op verschillende dag(en) moet je een nieuwe regel aanmaken.

 

Naast het feit dat het onlogisch is (waarom is het nodig om voor elke dag met hetzelfde tijdslot een nieuwe regel aan te maken?), lijkt het niet te werken. Wanneer ik een nieuwe regel aanmaak, en een andere dag selecteer in de nieuwe regel, wordt diezelfde dag ook geselecteerd op de andere regel. Wat ik ook doe, beide regels blijven hetzelfde Dit lijkt mij een bug. Hierdoor blijf ik de bovengenoemde waarschuwing krijgen en kan ik dus slechts voor één dag iets instellen. 

 

 

icon

Beste antwoord door TMTV 25 November 2022, 11:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RensS86,

Welkom op de Community!

Ouderlijk toezicht laat inderdaad wat te wensen over. De enige manier om meerdere dagen in te stellen is om voor elke dag een nieuw profiel aan te maken. Zo heb je uiteindelijk 7 profielen nodig om een apparaat op elke dag van de week (binnen het tijdslot) te blokkeren. Houd er wel rekening mee dat je maximaal 12 profielen kunt maken, dus als je twee apparaten op verschillende tijden wilt blokkeren, kom je er twee te kort. Je kunt binnen een profiel wel meerdere apparaten tegelijk selecteren, dus als de tijden hetzelfde zijn, is er niets aan de hand.

Deze functie kan nog wat verbeteringen gebruiken, maar hopelijk helpt dit om er toch mee vooruit te kunnen.

Hoi @RensS86,

Welkom op de Community!

Ouderlijk toezicht laat inderdaad wat te wensen over. De enige manier om meerdere dagen in te stellen is om voor elke dag een nieuw profiel aan te maken. Zo heb je uiteindelijk 7 profielen nodig om een apparaat op elke dag van de week (binnen het tijdslot) te blokkeren. Houd er wel rekening mee dat je maximaal 12 profielen kunt maken, dus als je twee apparaten op verschillende tijden wilt blokkeren, kom je er twee te kort. Je kunt binnen een profiel wel meerdere apparaten tegelijk selecteren, dus als de tijden hetzelfde zijn, is er niets aan de hand.

Deze functie kan nog wat verbeteringen gebruiken, maar hopelijk helpt dit om er toch mee vooruit te kunnen.

Ok dankje! Hopelijk dat ze ooit nog wat aandacht eraan geven

Reageer