Beantwoord

Overgestapt, maar ontvang nog steeds een factuur

  • 30 November 2021
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Ik ben in September overgestapt naar een andere aanbieder en heb daar ook een bevestiging van T-Mobile van gehad. Nu ontving ik vandaag tot mijn verbazing toch weer een factuur terwijl alle diensten al zijn afgesloten. Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Lisa 6 December 2021, 16:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @ajaxrosenberg Kan dit de afrekening zijn? Laatste factuur staat altijd duidelijk uitgelegd hoe het factuur is opgebouwd! Wil je even kijken of dit klopt?

Dank voor je bericht. Er staan kosten op tot 18 oktober, toen is het abonnement blijkbaar definitief omgezet. Maar nu staan er gewoon weer volledige kosten in van 1 november tot en met 30 november terwijl het abonnement nu allang afgelopen is. Daarnaast vind ik van Oktober ook nog een volledige rekening van 1 tot en met 30 oktober. Dus het is sowieso een erg ondoorzichtig geheel geworden.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ajaxrosenberg Dank voor de uitleg, Ik zag dat Superurser @soepkip67 dit probleem heeft doorgegeven aan de moderators. Zodra ze tijd hebben helpen ze je verder.

Prettige dag verder.

@CrisTien dank je, fijne dag!

Reputatie 7

Hi @ajaxrosenberg, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel en zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met het opzeggen. Aan onze kant is de verbinding nog actief. Ik heb hier dan ook gelijk een collega van de technische dienst voor aan de mouw getrokken. Zojuist heb ik hier in samenspraak met mijn collega een verzoek voor ingediend, zodat dit definitief in orde gemaakt kan worden. Zodra dit is geregeld, dan maak ik ook gelijk de vergoeding voor je in orde. Excuses voor het ongemak en top dat je het meteen hebt doorgegeven. Ik ga je een seintje geven zodra dit is gefixt! 💪

Hi @ajaxrosenberg, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel en zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met het opzeggen. Aan onze kant is de verbinding nog actief. Ik heb hier dan ook gelijk een collega van de technische dienst voor aan de mouw getrokken. Zojuist heb ik hier in samenspraak met mijn collega een verzoek voor ingediend, zodat dit definitief in orde gemaakt kan worden. Zodra dit is geregeld, dan maak ik ook gelijk de vergoeding voor je in orde. Excuses voor het ongemak en top dat je het meteen hebt doorgegeven. Ik ga je een seintje geven zodra dit is gefixt! 💪

Hi Lisa, dank voor je bericht en de aangedragen oplossing. Dan wacht ik je latere bericht nog even af. Groeten Marien

Reputatie 7

Hi @ajaxrosenberg, hopelijk heb je genoten van een fijn weekend! Ik hoop dat ik je kan verblijden met het volgende nieuws. Mijn collega's van de technische dienst hebben laten weten dat de delete order nu helemaal goed is ingediend. Zojuist heb ik dan ook gelijk een vergoeding in orde gemaakt voor de kosten die nog voor je zijn gerekend vanaf het moment dat jij eigenlijk uit dienst zou zijn. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten! 🎈

Hi @ajaxrosenberg, hopelijk heb je genoten van een fijn weekend! Ik hoop dat ik je kan verblijden met het volgende nieuws. Mijn collega's van de technische dienst hebben laten weten dat de delete order nu helemaal goed is ingediend. Zojuist heb ik dan ook gelijk een vergoeding in orde gemaakt voor de kosten die nog voor je zijn gerekend vanaf het moment dat jij eigenlijk uit dienst zou zijn. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten! 🎈

Hi @Lisa Ik heb inderdaad mails ontvangen dat het allemaal in orde is gemaakt dus dat zie ter allemaal goed uit. Dank voor je hulp!

Reputatie 7

Super fijn om te lezen! Heel graag gedaan @ajaxrosenberg en merci voor deze leuke terugkoppeling! ❤