Beantwoord

Overgestapt naar Ziggo maar factuur TM

  • 13 August 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik ben overgestapt naar ziggo, zij zouden voor mij de overstap regelen en T-Mobile opzeggen maar ik krijg nog steeds een factuur van T-Mobile? 

 

Met vriendelijke groet 

icon

Beste antwoord door eric 13 August 2022, 12:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jacky.leko 

Sinds wanneer ben je overgestapt naar Ziggo? Het kan zo zijn dat je voor de hele maand moest betalen terwijl je in die periode al bent overgestapt? In dat geval zullen de kosten voor de dagen waarop je geen gebruik kan maken van T-Mobile achteraf teruggestort worden.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jacky.leko 

Kijk even in my-tmobile.  Staat daar je abonnement nog actief? Heb je email met beëindiging gehad van t-mobile met daarin het verzoek je appatuur terug te sturen?

Of doet je t-mobile aansluiting het nog? In dat geval moet je dit even bij Ziggo navragen.  Die beheren daar je overstap dossier.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jacky.leko, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Bij een uitgaande overstap is je inkomende provider verantwoordelijk voor de Overstapservice. Ik zie dat wij de overstap goedgekeurd hebben. Wellicht kun je aan hen vragen waarom er dan toch nog iets dubbel gefactureerd wordt. Ik zag wel dat je in juni bij ons een netwerkmigratie aangevraagd hebt, maar die zelf weer geannuleerd hebt dus dat zou ook geen roet in het eten moeten kunnen gooien. 

Veel succes, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!