Beantwoord

Overstapservice niet uitgevoerd?


Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 22 reacties

Op 31 maart heb ik T-Mobile Thuis Glasvezel Internet 400Mb en Vast Bellen aangevraagd via Breedbandwinkel.nl, inclusief overstapservice met nummerbehoud vaste telefoon (voorheen Tele2).

Vanaf 8 juli is glasvezel in werking en daags erna werkte de vaste telefoon via het T-Mobile abonnement.

Ik vrees dat T-Mobile het abonnement bij Tele2 niet opgezegd heeft omdat ik inmiddels een rekening van Tele2 ontvangen heb over de maand juli 2022.

Dubbele kosten zal ik dan ook op T-Mobile verhalen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 July 2022, 21:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7

Hi @Olgers,

Thanks voor je berichten! Ik vermoed dat je door het bovenstaande issue met het e-mailadres, geen welkomsmail hebt mogen ontvangen. In deze mail linken we door naar de omgeving waar je gemakkelijk de ViaPlay voucher kan activeren. Geen zorgen - ik heb direct de waarde van deze voucher vergoed, zodat dit bedrag toch bij jou terecht komt! Deze korting zal ook zodanig met de volgende factuur worden verrekend als de vergoeding die hierboven is vernoemd. 

Ik heb je daarbij ook direct een privébericht gestuurd met klantgegevens, zodat je precies op de hoogte bent. Nogmaals excuus voor het ongemak, en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

Reputatie 1

Dag Boris, omdat ik geen welkomstpagina heb ontvangen, heb ik ook geen ViaPlay voucher ontvangen.

Wil je dat nog regelen?

Dank en een fijn weekend.

 Rob 

 

Reputatie 1

Welkomstmail bedoel ik.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Olgers, Boris heeft de waarde van de voucher voor je vergoed. Dit bedrag wordt op een volgende factuur verrekend. We kunnen de voucher zelf niet uitsturen, die actieperiode is al een poos voorbij en hing samen met promotionele partners. 

Reputatie 1

Dank je, Jason.

Het is me duidelijk. 
 

Fijn weekend!