Beantwoord

Pas klant snelheid verhogen mogelijk met behoud korting

  • 14 July 2022
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Ik ben pas klant bij T-mobile thuis sinds 1 juli.

Ik heb bewust pakket 100mbit gekozen omdat ik de hoop had om op AON glas netwerk te komen.

Dat is helaas niet gelukt en zit op GPON wat inmiddels prima werkt op mijn fritzbox 5590.

Ik wil graag een upgade doen naar 400mbit pakket.

Maar dan zie ik dat ik 10 euro per maand meer ga betalen.

Is het nog om te zetten en de korting te behouden dat zal ik graag willen 100mbit is net iets te krap hier.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 July 2022, 10:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @peter-keetfm 

Je kan het best wachten totdat de periode met welkomstkorting voorbij is, indien je nu de snelheid gaat wijzigen dan raak je de welkomstkorting kwijt volgens mij.

De korting is alleen van toepassing op het door jou gekozen abonnement.

Reputatie 7
Badge +14

Maar met of zonder welkom korting, is de 400 Mbit  €10,- duurder dan de 100 Mbit...

Maar met of zonder welkom korting, is de 400 Mbit  €10,- duurder dan de 100 Mbit...

Als ik 100% had geweten dat ik op gpon kwam had ik 400mbit genomen.

Wat betreft pakket zit er 5 euro in.

Dit is mijn T-mobile

 

Reputatie 7
Badge +14

Ah. Jij zit op het eigen netwerk.Dan zijn de prijzen zo ie zo al een stuk goedkoper dan WBA, waar ik op zit. Maar goed, je hebt het antwoord al gehad van ​​​​​@waqqas, intro korting is alleen voor je eerste keuze.

@eric 

Oke als het niet anders is laat ik het maar zo.

Helaas voor mij was de keuze 100mbit met de hoop op aon.

Zie start bericht.

Maar ik begrijp het wel. 

Dan maar een half jaar wachten of meer betalen. (Korting verliezen)

 

Reputatie 3

Beetje vreemd/lullig dat er hier niet op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen is gewezen. Deze gaat namelijk in op het moment dat je van je aansluiting gebruik kunt maken (feitelijke oplevering van de dienst).

Ook in de T-Mobile herroepingskaart staat het volgende te lezen:

Wil je deze overeenkomst annuleren, dan kun je dat binnen
14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur
je modem geinstalleerd heeft. Dit kun je kosteloos
herroepen door te bellen met 0800-0092


Gedurende deze periode mag je het contract dus kosteloos ontbinden. @peter-keetfm had kunnen opzeggen en een nieuw pakket kunnen kiezen, feitelijk is hij hier door @Waqqas verkeerd/onvolledig geïnformeerd (tenzij peter-keetfm pas 14 dagen na oplevering te kennen geeft op te zeggen).

Buiten dat, is het ook vreemd dat zo'n korting alleen voor de eerste keuze zou zijn, immers betaal je in dit geval voor alle snelheden toch even veel? De winst voor T-Mobile zit hem in de periode na de 6 maanden, dus feitelijk snijdt T-Mobile zich in de vingers (contract kost in de 2e helft van het jaarcontract in totaal minimaal € 30,- meer) door niet om te schakelen naar een hogere snelheid.

 

Met GPON is er (lokaal) meer overboeking dan bij AON dus kan ik heel goed begrijpen dat @peter-keetfm de voorkeur geeft aan een hogere snelheid.

Reputatie 3
Nieuwe aanbieding: 8 maanden voor € 30,-/mnd