Beantwoord

poe switch word niet herkent

  • 18 February 2022
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb een poe switch voor mijn veiligheids cameras die werkt niet met de ZYXEL modem van Tmobile ?

Ik ben net overgestapt van ziggo naar Tmobile en mijn thuis netwerk heeft altijd gewerkt. 

Modem..dlink poe switch...vaste desktop connectie en cameras.

De modem herkent mijn pc direct als ik de switch ertussen uithaal en ik heb dan internet.Doe ik de Dlink Poe switch ervoor dan blinkt de kabek een paar keer maar geen internet.

 

Wat kan ik veranderen in de ZYXEL modem zodat alles werkt ?

 

Bij voorbaat dank iedereen .

icon

Beste antwoord door yalerta 18 February 2022, 19:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Managed switch?

Waarschijnlijk met een vast IP waardoor deze niet in het netwerk komt.

Probeer de LAN instelling van de Zyxel modem eens in te stellen op 192.168.178.1

Netwerkinstelling → Thuis netwerk → Lan IP setup

Dit is de Ziggo netwerk range, misschien dat de switch dan wel verbind.

D-Link DGS-1008P 8-Port Gigabit PoE Unmanaged Desktop Switch

 

Dank voor je reactie,het is een unmanaged switch,hij is plug and play .

D-Link DGS-1008P 8-Port Gigabit PoE Unmanaged Desktop Switch

 

Dank voor je reactie,het is een unmanaged switch,hij is plug and play .

Heb je de camera's in het verleden ooit n's een vast ip-adres gegeven?

Reputatie 7
Badge +5

Heb je de camera's in het verleden ooit n's een vast ip-adres gegeven?

Een reden te meer om proberen het LAN een ander IP bereik te geven.

 

Reputatie 7

@Xinnix test eens met een andere netwerk kabel tussen de t50 en de switch

Ip adres veranderd maar dat werkt niet.

Iemand een ander idee?

Kan het te maken hebben met:IEEE 802.1p QoS

Ik weet niet wat dat betekent maar omdat het een plug and play apperaat betreft vind ik het raar dat hij het niet met de modem van tmobile doet, en vroeg me af of dit er meebte maken had .De tmobile modem ondersteunt geen : IEEE 802.1p QoS, ?

 

The DGS-1008P 8-Port Gigabit Ethernet Switch is plug-and-play and requires no additional configuration. Its compact size and fan-less design allow for installation anywhere data or power is required. In addition, the switch supports IEEE 802.1p QoS, which automatically classifies and prioritizes compliant device traffic to ensure time sensitive data such as VoIP is forwarded without delay.

@Hidden.nld  klopt inderdaad ,heb alles afgekoppeld en een Nieuwe cat 5 kabel op de switch gebruikt  en deze werkt nu.

De kabel die ik normaal gebruikte ervoor werkt gewoon in mijn pc maar niet meer met de switch er tussen met de nieuwe modem.

De oude kabel is een cat6 kabel die 10 meterl lang is en normaal werkt met mijn computer.

De nieuwe cat5 kabel is 1 meter lang maar Nieuw.

 

In iedergeval dank aan iedereen en hoop dat iemand anders deze info ooit nodig heeft.