Beantwoord

Problemen met internet

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag, ik heb even wat frustratie met T-mobile Thuis.

Sinds de oplevering december vorig jaar heb ik problemen en al vaak de klantenservice moeten bellen, doordat er steeds at random gewoon géén internet is. Ik voel me bij de klantenservice altijd behandeld als een demente bejaarde en eigenlijk nooit écht gehoord in mijn probleem.

Vorige week dinsdag viel internet er weer eens uit. Allereerst krijg je telefonisch pas iemand te pakken nadat je een spraakbericht in hebt gesproken, dat mij eigenlijk nooit begrijpt en altijd een 1 minuut durende uitleg geeft hoe ik mijn router kan resetten.

Normaal gebruik ik een eigen modem, maar voor de gelegenheid het modem van T-mobile er maar weer bij gepakt. Daar was de klantenservice van op de hoogte. Dus 2 modems die wel wifi, maar geen internet verzorgen.

Maar na wéér een keer alle kneuterige opnieuw aan-en-uit stappen te hebben doorlopen moest er toch een afspraak met een monteur gemaakt worden. Hoppa, één week zonder internet, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

De monteur komt, pakt een nieuw modem en gaat weer weg met de opmerking dat het nog niet werkt en dat er door ****** naar gekeken moet worden. Waarom?! Wat is er duidelijk geworden dat nog niet duidelijk was? Nu is het weer volstrekt onduidelijk wat er gaande is en met ik weer de klantenservice bellen. Hele riedel weer af en weer iemand anders aan de lijn, binnen 24 uur wordt er contact beloofd. 

Maar dat geloof ik niet meer, na alle keren dat er gewoon niet teruggebeld is heb ik helemaal geen vertrouwen meer in T-mobile.
Waarom kan je onmogelijk iemand aan de lijn krijgen die wel iets mag beslissen of écht mag helpen als een reset van het modem niet werkt?
Waarom moet ik een dag wachten voordat ik digitaal een afspraak met een monteur kan maken? Waarom mag dat een week duren? 


Waarschijnlijk gaat dit me ook niks opleveren, net als mijn verzoeken om mijn contract op te zeggen. Dat moet met iemand overlegd worden die niet bestaat denk ik. Daar heb ik nog nooit antwoord op gehad..

Voor de goede orde, mijn contract gaat zeker opgezegd worden aan het einde van de contracttijd, één jaar van deze ellende is meer dan genoeg. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe ellendig het is als je met de klantenservice van T-mobile Thuis te maken krijgt.

Een contract met T-mobile houdt eigenlijk alleen in dat je die periode maandelijks een afgesproken bedrag aan ze betaalt. De wederdienst is zeker niet gegarandeerd en als dat niet geleverd wordt is dat ook geen contractbreuk.

icon

Beste antwoord door BeMu 9 August 2021, 15:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Lees hier regelmatig topics van afnemers welke klant geworden zijn van T-Mobile thuis, waar ik me dan over verbaasd waarom men vooraf geen onderzoek heeft gedaan op diverse onafhankelijke sites zoals daar zijn internetten.nl of trustpilot enz. naar de ervaringen van anderen.

Zelf klant van T-Mobile sinds ze Vodafone thuis hebben overgenomen tot op heden geen tot zeer weinig klachten, internet al die tijd geen uitval, behalve bij een landelijke storing.

Tv werkt gewoon zoals het hoort weliswaar gelukkig nog het oude platform,  echter op dit moment zou mijn keuze zeker niet op T-Mobile vallen gezien de vele problemen welke ze momenteel hebben

Super antwoord, dank je wel!

Reputatie 3

Mocht je opzeggen, lees mijn draadje dan, ook dat gaat niet gemakkelijk.

Vergeet niet je incasso te stoppen per einde contractduur.

Mijn contract had ik per februari dit jaar opgezegd, pas onlangs is dit echt gelukt. Trap niet in de incasso’s die ze sturen als dreigement ze hebben geen poot om op te staan. Antwoorden geven ze (en een clubje reaguurders op dit forum) niet op je vragen, luisteren en lezen wat klanten schrijven interresseerd ze ws niet. Succes!

Reputatie 7

De topicstarter heeft een verzoek ingediend om zijn account te laten verwijderen, dus dat is voor hem geregeld. 

Dit topic gaat op slot.