Beantwoord

regelmatig geen wifi noch tv

  • 13 October 2021
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Goede avond, 

Heb de laatste 2weken regelmatig geen tv of wifi. En volgens de berichten is er geen storing. Moet alles uit de stroom halen en hopen dat het na 3x wel weer doet. Kan iemand mij helpen, weet niet waar het aan ligt.

Sanny 

icon

Beste antwoord door Boris 18 October 2021, 10:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sanny64 

Je bedoeld een rode wereldbol? En welke modem heb je van T-Mobile?

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Indien DSL is het modem rechtstreeks aangesloten op het ISRA punt waar ook de KPN kabel is aangesloten?

Indien glasvezel welke mediaconverter heb je tussen het glasvezelaansluitpunt en modem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop?

Hi, 

Heb een Huawei model HG659, ben aangesloten op glasvezel

Converter (cts), zie foto

Alleen de 2 lichten bovenaan bij power en fdx knipperen niet.

 

Reputatie 7
Badge +15

Kan je eens een foto maken van de lichtjes? Alle 6 de lichtjes horen oranje/groen te zijn.

Naast het modem ook de mediaconverter even van het stroom gehaald?

 

Heb deze gisteren al 3x uit de stroom gehaald 

Reputatie 7
Badge +15

De lampjes zijn allemaal goed en hebben de juiste kleur, verder gaat de internetpoort naar de blauwe WAN poort?

U bedoeld de gele snoer naar de modem. Die komt in de rode slotje terecht

Reputatie 7

Hi @Sanny64 ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik heb met je meegekeken en zie dat de verbinding inmiddels alweer een tijd stabiel bij je binnenkomt. Mocht het onverwachts voorkomen, wil ik je vragen om de dipswitches op de Media Converter te veranderen. Dit kan ervoor zorgen dat het signaal anders wordt omgezet en de stabiliteit verbeterd. Hoe je dit precies doet, vind je in dit topic: