Beantwoord

retour producten deels ontvangen bij T-Mobile

  • 21 April 2023
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Na het opzeggen van mijn thuis abbonement de modem en tv box terug gestuurd in 1 doos

krijg ik via de mail het verwachte ontvangst mailtje dat de tvbox is ontvangen maar de modem niet 

Ik vind dit heel raar aangezien het goed verpakt in 1 doos zat  

Aangezien hij dus al is opgestuurd kan ik hem dus niet nog eens verzenden naar tmobile 

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 21 April 2023, 14:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@j.e.kingma Ik heb het gelijk voor je opgezocht, maar alles is binnen en afgemeld. Vermoedelijk zat er een vertraging in het afmelden van het modem. Alles is in ieder geval binnen, dus maak je daar geen zorgen over! 😁

Hi, bij mij is dit ook het geval. Ik heb alles in een doos verzonden en de tv box is ontvangen maar het modem niet zeggen ze. Kunnen jullie checken hoe dit zit?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jordy1311, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben er direct voor je naar gaan kijken en ik zie dat het modem netjes is geretourneerd in mijn systeem. Deze is pas later dan de TV Boxen op “ontvangen” gezet. Ik gok dat je daardoor de e-mail hebt ontvangen. Ik ga er vanuit dat je nu geen berichten meer van ons zult ontvangen!

Ik moet schrijven naar tech support

Reputatie 6
Badge +2

@butcher719 Ik snap niet precies wat je bedoelt, wil je het mij uitleggen? Ik sta klaar om je verder te helpen! 😊

Reageer