Beantwoord

retourneren

  • 31 October 2021
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn T-Mobile thuis opgezegd en het modem, tvbox en omvormer terug gestuurd naar T-Mobile.

Van de tvbox en het modem heb ik een bevestiging dat deze retour is gekomen, maar de omvormer  staat niet in de retour mail. hoe kan ik bericht ontvangen dat ook de omvormer retour is gekomen.

zowel de tvbox, het modem en de omvormer zaten in de zelfde doos als waar dit in is geleverd.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Boris 2 November 2021, 11:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dettmeyer 

De mediaconverter wordt volgens mij niet vermeldt op de bevestiging, bij anderen die de mail lieten zien daar stond hij er iig niet op.

Dus is bewijs van retour niet mogelijk en kunnen ze een rekening sturen voor het niet ontvangen??

Reputatie 7
Badge +15

@Dettmeyer

Het gaat om de modem, tv box en eventuele wifi versterkers met toebehoren natuurlijk. Mediaconverter valt onder accessoires denk ik..

Kun je anders eens een foto van de mail plaatsen?

Reputatie 7

Hoi @Dettmeyer ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Geen zorgen; het retourproces is helemaal goed gegaan en we hebben de apparatuur ontvangen die er nodig is. Daar hoort inderdaad niet de Media Converter bij, ondanks dat deze wel graag terug zien. In ons topic over terugzendingen leggen we het allemaal netjes uit: 

Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar!