Beantwoord

Retourneren modem

  • 1 June 2023
  • 4 reacties
  • 2751 Bekeken

Hallo T-Mobile,

Na opzegging van mijn abonnement moet ik mijn modem terugsturen naar T-Mobile, echter werkt de ontvangen link niet (meer). Na 3x bellen met de klantenservice en proberen het pakket af te geven bij PostNL heb ik de laatste keer (zojuist) andere informatie gekregen waarbij is aangegeven dat het huisnummer van het retouradres niet 11 maar 111 zou moeten zijn (na dubbelcheck nogmaals bevestigd), en het pakket alleen bij DHL (dus niet PostNL) kan worden afgeleverd. Als ik op dat adres met nummer 111 Google, lijkt het niet te bestaan. Vandaar dit topic om nogmaals te checken of de verkregen informatie klopt, zodat ik het product juist retour kan sturen.

Ik heb de volgende informatie gekregen:

Product moet worden teruggestuurd naar onderstaand adres, via een DHL servicepunt. DHL moet het pakket gratis aannemen, ook zonder dat er een antwoordnummer of barcode beschikbaar is. Wanneer ze dit niet doen, en ik alsnog betaal kan ik de kosten van het retourneren achteraf via T-Mobile terugkrijgen. De gegevens die ik op het pakket moet zetten volgens de klantenservice zijn als volgt:

T-Mobile Thuis Retourneren

Walravenlaan 111

1119 ME, Schiphol-Rijk

Nederland

Klantnummer: ABC12345-6 (voorbeeld)

 

Zouden jullie bovenstaande kunnen bevestigen voordat ik het pakket bij DHL aflever?

icon

Beste antwoord door Cristien 2 June 2023, 08:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MaicoMos 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Bron

Hallo @Waqqas 

Betekent dit dat ik helemaal geen adres van T-Mobile hoef toe te voegen op de doos en dat ze bij DHL het adres met enkel de opmerking ‘verzending moet naar T-Mobile Thuis’ kunnen vinden in hun systeem?

Ik ben namelijk al twee keer zonder bij een pakketpunt geweest om het pakket te versturen waarbij bleek te weinig informatie aanwezig te zijn, en wil voorkomen dat het de derde keer weer niet lukt.

 

Reputatie 7
Badge +15

@MaicoMos 

Er staat dat je alleen hoeft aan te geven dat het naar T-Mobile Thuis moet maar vroeger toen ik apparatuur terug moest sturen was het naar dit adres :

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Ik las op de community dat 12 dagen geleden nog een retour werd verzonden naar dit adres en een moderator gaf aan dat je volgende week een bevestiging van ontvangst mag verwachten.

Reputatie 7
Badge +14

Ter aanvulling @MaicoMos 

Apparatuur terugsturen!

Bewaar je retourbewijs goed

Succes.

Reageer