Beantwoord

retournummer kwijt

  • 4 November 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste,

 

Mijn klantnummer is XXXX. Ik heb internet opgezegd en wil mijn modem retourneren. Helaas ben ik de e-mail met daarin het retournummer kwijt. Ik kom ook niet door de wachtrij in helpdesk. 

 

in afwachting van een antwoord.

 

 Erik 

 

Moderator edit: klantnummer verwijderd - geen persoonsgegevens in een openbaar berichten plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 November 2021, 14:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @IREPiden 

De Draytek en Huawei hoef je niet retour te sturen, die kan je gewoon afgeven bij een recycle punt.

In plaats van een retouenummer kan je ook je NAW gegevens en klantnummer bijvoegen als je iets anders retour stuurt.

Hallo @IREPiden 

De Draytek en Huawei hoef je niet retour te sturen, die kan je gewoon afgeven bij een recycle punt.

In plaats van een retouenummer kan je ook je NAW gegevens en klantnummer bijvoegen als je iets anders retour stuurt.


 

hallo het is een zyxel t-50 modem. Ik ga hem opsturen met vermelding van klantnummer. U bent een t-mobile medewerker?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@IREPiden 

Nee ik ben geen medewerker, bewaar ook het verzendbewijs goed voor het geval je hem later nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi “anonieme gebruiker”, jouw retournummer is je klantnummer gevolgd door een koppelteken en dan een 1, 2, 3 of hoger cijfer afhankelijk van hoe vaak je iets geretourneerd hebt. Stel je klantnummer is ABC12345 en dit is de tweede keer dat je iets retourneert, dan is je retournummer ABC12345-2.

Alvast bedankt voor het terugsturen van de apparatuur en een mooi weekend toegewenst! 😄